וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל הציעה את קול לריאל

31.7.2006 / 13:12

צ'לסי תאלץ לשלם 30 מיליון ליש"ט עבור המגן, הספרדים יסתפקו ב-18. בספרד ואיטליה טוענים כי המעבר של קאקה לברנבאו עדיין אפשרי

ארסן ונגר מאוד לא אוהב את ז'וזה מוריניו, זה לא סוד. הפרק האחרון במאבק בין שני המאמנים ובין ארסנל לצ'לסי נסוב סביב מגן התותחנים, אשלי קול, שלא צפוי להישאר באצטדיון האמירויות החדש. ונגר עושה כל שביכולתו כדי שמוריניו לא ישים ידיו על קול, גם במחיר הפסד כספי.

לשחקן יש סעיף שמחייב את המועדון למכור אותו בעבור הצעה בשווי 16 מיליון ליש"ט, אלא אם כן מדובר בצ'לסי, כמובן. עבורה תג המחיר הרשום הוא 30 מיליון ליש"ט. אברמוביץ' שלח צ'ק על סך 25 מיליון ליש"ט, וקיבל תשובה שלילית.

לפני שהכחולים יוסיפו את המיליונים הנותרים, מיהרו התותחנים לפנות לריאל מדריד ולהציע לה את השחקן, בעבור 18 מיליון ליש"ט בלבד. על הדרך ניסו לברר אם בסנטיאגו ברנבאו רוצים גם את הספרדי חוזה אנטוניו רייס, אלא אם כן אתם מאמינים להכחשות של ונגר.

למרות שיחה חיובית עם פאביו קאפלו, רוברטו קרלוס עדיין עשוי לעזוב את המועדון לאחר 10 שנים, ולהצטרף לפנרבחצ'ה, מה שישאיר חור בעמדת המגן השמאלי, אליה קול יכול להיכנס בקלות וביעילות. בראיון לעיתון "אס" סיפר הברזילאי כי הוא "מעוניין להישאר במדריד, וכי השיחה עם קאפלו הפכה אותו לשמח יותר", אבל שום דבר עדיין לא סגור בגזרה הזאת.

עוד בנושא ריאל: בתקשורת הספרדית מתעקשים כי עסקת קאקה עדיין עומדת על הפרק. בעיתונים מסוימים אף הרחיקו לכת וטענו כי העסקה סוכמה ב-75 אחוזים. "אס" מספר כי אביו של הקשר, בוסקו לאיט, הגיע למדריד כדי לסכם על ההעברה, ובתקשורת האיטלקית טוענים כי ההתנהלות בפרשה מזכירה את זו במקרה של אנדריי שבצ'נקו, מבול של שמועות והכחשות שבסופו של דבר מוביל לעזיבה. רק אתמול (ראשון) יצא קאקה בציטוט בו הוא טוען: "לא אעזוב את מילאן, טוב לי כאן".

כזכור, ריאל הציעה לברזילאי חוזה על סך 70 מיליון יורו לשבע שנים, וקיוותה שיפעיל לחץ על ההנהלה לעזוב, בדיוק כפי שקרה במקרים של לואיש פיגו, זינדין זידאן, רונאלדו ודייויד בקהאם. אולם הרוסונרי השיבו מלחמה וטענו כי לא יעשו עסקים עם ריאל של הנשיא רמון קלדרון. בניסיון להוכיח לקאקה עד כמה רוצים אותו בברנבאו, מוכן המועדון להמשיך ולפעול לרכישתו גם אם יופיע במדי הרוסונרי במוקדמות ליגת האלופות, מה שימנע ממנו לשחק במפעלים האירופאיים בקבוצה אחרת בעונת 2006/7.

במקביל לשאלת קאקה, האחראי על הרכש מטעם מילאן, אריידו בריידה, הבטיח רכש מפתיע שיגיע לסן סירו בקרוב, תוך רמיזה שייתכן ומדובר בפרננדו טורס, חלוץ אתלטיקו מדריד. "אנחנו תמיד מפתיעים עם רכש לקראת תום מועד ההעברות, ואני מקווה שנעשה זאת גם העונה וניתן לאוהדים שלנו מתנה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully