וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של גאטלין טוען לקנוניה

31.7.2006 / 12:02

טרבור גראהם מאשים את אחד המעסים, שמרח על גופו של האצן משחת טסטוסטרון ללא ידיעתו. רק הוכחות חותכות יצילו אותו מהשעיה לכל החיים

בעוד המאמן של האצן ג'ייסון גאטלין, טרבור גראהם, טוען שהבדיקות שהעלו בדמו של האחרון שרידים של חומרים ממריצים, ראש הסוכנות למלחמה בממריצים בספורט קרא להשעות את גאטלין לכל החיים, אם הבדיקה השנייה תגלה את אותן התוצאות.

גראהם מאשים שהמעסה של גאטלין היה זה שהפליל אותו, על ידי כך שמרח על גופו משחת טסטוסטרון ללא ידיעתו, אך סירב לזהות את שמו של המעסה כדי לא לפגוע בחקירה.

"אנחנו יודעים מי עשה את זה", הסביר גראהם. "ג'סטין פשוט הרוס, וגם אני. אנחנו מנסים להוכיח את חפותו, ואנחנו מקווים שלאותו מעסה יש את האומץ לעשות את הדבר הנכון ולהודות".

בשבת הודה גאטלין שהסוכנות למחלמה בממריצים עידכנה אותו שהבדיקה העלתה תוצאות חיוביות אחרי מירוץ בקנזס באפריל. כל זאת, יומיים בלבד לאחר שזוכה הטור דה פראנס, האמריקאי פלויד לאנדיס, קיבל הודעה שגם אצלו התגלו סימני טסטוסטרון. גאטלין טען כי אינו יודע מדוע התגלו אצלו סימנים לממריצים, והבטיח לשתף פעולה עם הסוכנות.

בעוד גאטלין תמיד דאג להציג את עצמו כמתנגד חריף לשימוש בסמים, גראהם כבר אימן כמה ספורטאים שהשתמשו בסטרואידים. במידה שיורשע, ההישג של גאטלין, שהשווה את שיא העולם ב-100 מטר של אספה פאוול, 9.77 שניות, יורד מהספרים. הוא גם צפוי להיות מושעה לכל החיים, כיאה לתקנות שדורשות זאת במקרה של הפרה שנייה. ב-2001 הוא הושעה לאחר שנטל תרופות בהן חומרים אוסרים. "ההכחשה הפשטנית של גאטלין לא תשכנע אף אחד", אמר ראש הסוכנות למלחמה בממריצים. "זה לא יעזור לו כשיגיע גזר הדין. רק הוכחות על זהותו של המפליל ימנעו זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully