וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשרונאלדו ורוני נפגשים

31.7.2006 / 11:23

הצמד חמד, שעלה לכותרות בעקבות ההרחקה של רוני ברבע גמר גביע העולם, יראו אחד את השני לראשונה באימוני מנצ'סטר יונייטד

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לאימוני מנצ'סטר יונייטד הבוקר (שני), שם יפגוש לראשונה את ווין רוני, מאז משחק רבע גמר גביע העולם בין אנגליה לפורטוגל. זה צפוי להיות פיוס היסטורי בין הניצים, שהתקשורת האנגלית דאגה לסכסך ביניהם, לאחר שרוני דרך על מבושיו של ריקארדו קארבליו, והורחק לאחר הפצרות של רונאלדו. התקשורת האנגלית עוקבת מקרוב אחר שני השחקנים, רוני בן ה-20 ורונאלדו בן ה-21, למרות שהם השלימו כבר מזמן.

הפורטוגלי גם פגש את המאמן אלכס פרגוסון, לראשונה מאז הצהיר שהוא מעוניין לעזוב את אולד טראפורד ולהצטרף לריאל מדריד. יונייטד הגבירו את האבטחה שלהם כדי לשמור על הקשר מפני הטרדות והפרעות של אוהדים ממורמרים.

פרטים נוספים עלו בימים האחרונים על אותו משחק בגלזנקירשן, כאשר השופט הוראסיו אליזונדו סיפר על התנהגותו של רוני לפני ההרחקה. "הוא התלונן כל הזמן, תמיד קרוב לשופט ואומר לך ככה או ככה", הסביר אליזונדו. "רק תלונות ועוד תלונות. הוא הזכיר לי את הילדים שלי".

* ג'ימי פלויד האסלבנק טען באוטוביוגרפיה שלו שקבוצתו דאז, צ'לסי, העניקה לשחקניה בונוס מיוחד לאחר שהדיחו את ארסנל ברבע גמר ליגת האלופות ב-2004, דבר שאסור על פי חוקי ההתאחדות האנגלית. אחרי בדיקות לא נמצאו הוכחות לעניין זה, וההתאחדות נזפה בחלוץ צ'לרטון על ההאשמות הבלתי מבוססות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully