וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד וטרי מבקרים את אריקסון

31.7.2006 / 10:21

הקשר מעלה תהיות בנוגע לבחירת החלוצים באוטוביוגרפיה החדשה שלו, והבלם מתלונן על מאמן שקט ואדיש שלא מכניס התלהבות בשחקנים

כמו חברו לנבחרת אשלי קול, גם חייו של פרנק למפארד זוכים בימים אלו לספר אוטוביוגרפי. הספר נקרא Totally Frank, עם משחק מילים על שמו הפרטי ועל המשמעות הכפולה - "כן לחלוטין". למפארד מותח שם ביקורת על מאמן אנגליה לשעבר, סוון גורן אריקסון. לדעתו, השבדי צריך היה לכלול בסגל את ג'רמיין דפו. בנוסף, הוא יכול להיות הקפטן של אנגליה במקומו של דייויד בקהאם. יש לו הרבה דעות, ללמפארד. רק חבל שהוא שוכח את טורניר גביע העולם הנוראי שהציג בגרמניה, ואת האכזבה הקולוסאלית מיכולתו.

אריקסון לקח לגרמניה את ווין רוני, מייקל אואן, פיטר קראוץ' ותי'או וולקוט, כאשר שני הראשונים היו בשלבי התאוששות מפציעות ארוכות. בנוסף, וולקוט לא הספיק לשחק ברמות הגבוהות. במשחק השלישי בשלב הבתים אואן נפצע בברך ונשלח הביתה, מה שהשאיר את אריקסון עם בעיה רצינית בחוד.

"נשאלו שאלות מדוע לא היו לנו חמישה חלוצים, כאשר שניים הגיעו לטורניר לא בכושר שיא", תהה למפארד בן ה-28. "באופן אישי, הייתי כולל בסגל גם את ג'רמיין דפו. שיחקתי איתו בווסטהאם, והוא סקורר טבעי. אני לא יודע אם זה היה משפיע על ההרכב, אבל זה היה מעניק לנו קצת ביטוח וקצת גיוון".

שני המועמדים המובילים לרשת את בקס בתפקיד האזרח הראשון בנבחרת הם הקפטן של ליברפול סטיבן ג'רארד, וחברו של למפארד, קפטן צ'לסי, ג'ון טרי. "היה לי הכבוד לשמש קפטן צ'לסי בכמה פעמים שטרי לא שיחק, ומאוד נהניתי", אמר. "אשמח מאוד להיות הקפטן של אנגליה. אם יקראו לי להוליך את הנבחרת הלאומית, אעשה עבודה טובה. בימינו זה קשה יותר מאי פעם להיות הקפטן של אנגליה, כשהתקשורת יורדת לחייך בכל הרמות, ולכולם יש דעה לגבי ולגבי החיים שלך. אני יודע שאדע להתמודד עם זה".

הביקורת של טרי מגיעה מכיוון שונה, בנושא האופי האפרורי משהו של אריקסון. "סוון היה שקט ו[מחליפו] סטיב מקלארן יהיה הרבה יותר ישיר ובוטה, ואני חושב שכמה מאיתנו יאהבו את זה", אמר טרי. "אנחנו אוהבים לראות את התשוקה, ובשאיפה זה ישפיע גם עלינו. כל שחקן הוא שונה, אבל מבחינתי הוא יהיה המנג'ר האידיאלי".

כל עוד הנבחרת ניצחה, השקט של אריקסון נחשב למקרין שלווה, בניגוד לקודמו בתפקיד קווין קיגן, שהניסיון שלו לשלהב את חניכיו רק הגביר את הלחץ. אחרי שאנגליה הפסידה ברבע הגמר של 2002 לברזיל, ובאותו שלב ביורו 2004 ובגרמניה 2006, המעלה הפכה לחסרון, כאשר השחקנים ייחלו לדמות ווינסטון צ'רצ'יל.

חדשות נוספות:

* וומבלי כבר לא יהיה מוכן עד חודש ספטמבר 2006, כך הודיע הקבלן שעומל על האצטדיון. המשמעות היא שנבחרת ישראל, שתגיע לאנגליה במסגרת מוקדמות יורו 2008 ב-8/9/2007, לא תזכה לחנוך את הדשא. גמר הגביע האנגלי, שמתקיים בשנים האחרונות באצטדיון בקרדיף עד תום השיפוצים, כן צפוי להיות משוחק בוומבלי.

* פורסם הסכום שמנצ'סטר יונייטד שילמה לטוטנהאם עבור מייקל קאריק - 18.6 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully