וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק לפי התוצאות נדע אם אנחנו מצליחים"

ניר איסקוב

31.7.2006 / 3:40

אבי נמני ומכבי ת"א נחתו לאחר מחנה האימונים בהולנד. אלי כהן: "אין לנו שמות גדולים". ראדזיץ' צפוי לנחות ביום שלישי

כ-200 אוהדי מכבי ת"א המתינו היום (שני) לפנות בוקר לקבוצה, ששבה ממחנה האימונים בהולנד. האוהדים, שהגיעו מצוידים בדגלים, עטפו את השחקנים בחום ואהבה, בעיקר כמובן את הקפטן אבי נמני.

"אני מקווה שהקהל יהנה וישמח העונה, כפיצוי על העונה שעברה", אמר נמני עם נחיתתו. "אני לא אוהב לצאת בהצהרות, גם בשנה שעברה לא עשיתי את זה. יש לנו צוות מקצועי חדש, שחקנים חדשים, ואנחנו מחכים רק לתוצאות. רק לפי התוצאות נדע אם אנחנו מצליחים או לא".

המאמן אלי כהן: "זה לא מפתיע אותי שכל כך הרבה אוהדים באו לקבל את פני מכבי ת"א, כי זה ידוע שיש לקבוצה את הקהל הגדול והטוב בישראל. מבחינה חברתית התגבשנו וזה הבסיס להצלחה בנוסף לעבודה המקצועית. יש לנו עונה ארוכה לפנינו, ואני בטוח שעם הקהל שלנו נעשה עונה טובה מאוד".

בהתייחסו לחיזוק שנעשה עד כה, אמר כהן: "אין לנו עוד שמות גדולים, אבל אני מקווה שבמהלך העונה הם יהפכו לכאלו. יש לנו כמה נבחנים, ואני מאמין שבקרוב התמונה תתבהר".

שוער הרכש הקרואטי, טברטקו קאלה: "מחנה האימונים גרם לי להכיר את השמות בהגנה שלי. קבלת הפנים הזאת לא מפתיעה אותי. נתקלתי בזה בעבר במקומות שונים, אבל זה תמיד מרגש".

גיא שמיר זכה לקבלת פנים מיוחדת מאוהדי הקבוצה, שנשאו אותו על כפיים, ומלבד שירי עידוד לכבודו, קראו גם: "תביא את אבא לקבוצה" ו-"יאללה מאיר, בוא למכבי". אגב, האוהדים הספיקו לזרוק חזיז בסמוך לאוטובוס הקבוצה, לפני שהמשטרה פיזרה את ההתקהלות.

למרות הכוונה לצרף את הבלם הסרבי, מילאן מרטינוביץ', ואת הקשר הקרואטי, איבן ראדזיץ', השניים לא נחתו בארץ, ואמורים להגיע במהלך השבוע. לעומתם, נחת עם הקבוצה המגן-בלם הארגנטיני, תומאס צ'ארלס, שימשיך להיבחן בקבוצה.

הזמן לוחץ את אלי כהן (משה בוקר ודוד מרואני, הארץ)

ראדזיץ' אמנם לא נחת, אבל אלי כהן קיבל אור ירוק להחתימו. השחקן, שעזב בשבת לקרואטיה, קיבל טלפון שיחה ממכבי ושמע על כוונתה לצרפו. הוא אמור להשתכר כ-150 אלף יורו לעונה.

לגבי מרטינוביץ' הבלם, אלי כהן מעדיף להמשיך לבחון אותו לפני שיקבל החלטה, אולם בשל סירובם של בלמים אחרים להגיע, הוא יקבל כנראה את ההודעה לעלות על מטוס לתל אביב.

"הליגה מתחילה ושחקנים רבים מסרבים להגיע בגלל המלחמה", אמר כהן, "השחקנים שיש לנו כרגע הם ברמה גבוהה, למרות שאם הייתה לי אפשרות, הייתי מעדיף להמשיך לבחון אותם עוד שבוע-שבועיים".

כהן ירד סופית מאריק בנאדו. העלות הכספית הגבוהה והעובדה שמכבי מחפשת בלם אחורי ולא קדמי הרחיקו עוד יותר את השחקן מתל אביב.

החלוץ הקמרוני מואוסו אמבסה יתחיל להיבחן במכבי ת"א, אחרי שערך בדיקות רפואיות. "אם הפועל חיפה יכלו לקחת אותו, למה הם לא לקחו אותו? שיפסיקו לבלבל את המוח. הוא לא היה שלהם ולא יהיה שלהם, אלא אם לא ירשים במבחנים ואז נוותר עליו", אמר גורם בקבוצה.

משה הרוש מוסיף: בהפועל חיפה קיבלו בזעם רב את הפרסומים ב"ספורט הארץ", לפיהם אמבסה נחת באמצעות ויזה חריגה למשך שבועיים שהעניק לו ראש מנהל האוכלוסין, ששי קציר.

בחיפה טענו כי מנהל האוכלוסין נקט בצעדים לא ראויים, ולו רק בשל העובדה שמדובר במועדון גדול כמו מכבי ת"א. במנהל האוכלוסין הדפו את טענותיהם ואמרו ש"הפועל חיפה צריכים להודות לנו, שכן תוקף הויזה שלהם פג בשבוע שעבר ומכבי ת"א יכלה להזמין לו ויזה ללא כל בעיה".

בחיפה מגבשים תביעת בוררות נגד מכבי ת"א, בטענה שזו פעלה כנגד תקנון ההתאחדות לאחר שהזמינה למבחנים שחקן שכבר סיכם בקבוצה אחרת. "ההתנהלות שלהם לא אתית ולא מתאימה למועדון כזה", אמר יואב כץ, בעלי הקבוצה. "גם בשנה שעברה הם לקחו לנו את רועי דיין, אחרי שכבר עשה איתנו מחנה אימונים, הבטיחו לפצות אותנו ולא קיבלנו כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully