וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד חתם בעירוני נהריה

שגיא ניר

30.7.2006 / 22:38

הגארד הצעיר עוזב את ירושלים אחרי שנתיים וחצי, וישחק בעונה הקרובה בצפון. ברקוביץ': "נעשה הכל לעזור לו להגשים חלומות"

רביב לימונד חתם הערב (ראשון) לעונה אחת בעירוני נהריה. שנתיים וחצי לאחר שהגיע מעירוני רמת גן להפועל ירושלים מצטרף הגארד הצעיר של נבחרת ישראל לקבוצת הצמרת הצפונית, עימה ינסה לממש את הפוטנציאל הגדול הטמון בו.

"רביב היה שחקן המטרה שלנו ורצינו אותו לחמישייה של נהריה", אמר המנהל המקצועי מיקי ברקוביץ'. "נעשה הכל כדי לעזור לו להגשים את החלום שלו". בנהריה יצטרף לימונד לחברו בתקופה בירושלים, עידו קוז'יקרו, שחתם בשבוע שעבר בקבוצה לשנתיים הבאות.

לימונד (22, 189), שנמצא כרגע בליטא עם נבחרת ישראל, הגיע לירושלים במהלך עונת 2003/4 מעירוני רמת גן, אך לא הצליח להשתלב בקבוצה מהבירה. בעונה האחרונה, תחת המאמן ארז אדלשטיין, שיחק 8 דקות בלבד ב-20 משחקים בהם קלע 3 נקודות בממוצע.

לימונד גדל במכבי נתניה והוביל את אורט לייבוביץ' לאליפות ליגת העל לבתי ספר ולמקום השני באליפות העולם. בתום גיל הנוער עבר לעירוני ר"ג, ומשחק הבכורה שלו בליגת העל היה מול הפועל ירושלים, שלאחר שנה וחצי צירפה אותו לשורותיה. לימונד ויותם הלפרין הובילו את נבחרת העתודה אל המקום השני באליפות אירופה 2004, ומשם הוקפץ היישר אל החמישייה של נבחרת ישראל תחת מולי קצורין.

כעת, אחרי שלוש עונות מתסכלות במיוחד, חיפש קבוצה בה יוכל לממש את הפוטנציאל שלו, כשפרט לנהריה התעניינו בו גם גליל עליון, גבעת שמואל ואולימפיה לובליאנה הסלובנית. הערב הוא בחר בנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully