וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי בני יהודה ייפגשו עם אסולין ביום ב'

ניר איסקוב

30.7.2006 / 22:07

אם הפערים בין הצדדים ייוותרו בעינם, הקבוצה כנראה תחתים במקומו את פרימפונג הגנאי. לוקמן לא ישוחרר, המשחק באופ"א ביום ה' הבא

יו"ר בני יהודה, חזי מגן, ומנכ"ל המועדון, משה דמאיו, אמורים להיפגש מחר (שני) לפגישה מכרעת עם ליאור אסולין, על מנת לסגור את תנאיו הכספיים לעונה הקרובה.

אם גם הפגישה הזו בין הצדדים, שטרם נקבעה, לא תניב פירות, אזי תוותר בני יהודה על השחקן, וכפי הנראה תחתים את החלוץ הגנאי, ג'וטקס פרימפונג, מאלופת ניגריה, אנימבה. על פרימפונג המליץ חברו לשעבר בקבוצה, וינסנט אניימה.

הפערים הכספיים עם אסולין מסתכמים בכ-25 אלף דולר: החלוץ בן ה-25 דורש כ-170 אלף דולר לעונה, בעוד שבני יהודה מוכנה לשלם לו כ-145 אלף דולר. כזכור, הקבוצה כבר הסדירה את השאלתו ממכבי הרצליה לעונה הקרובה תמורת כ-130 אלף דולר. אם אסולין ינחת בסופו של דבר בשכונת התקווה, הרי שמדובר על אחת העסקאות היותר יקרות שביצע המועדון אי פעם.

היה והמו"מ עם אסולין ייקלע למבוי סתום ובני יהודה תחליט ללכת על פרימפונג, ייאלצו בשכונת התקווה לוותר על אחד מחמשת הזרים שמאיישים את סגל הקבוצה. בקבוצה הבהירו כי בניגוד לפרסומים שונים, לא יהיה זה אימורו לוקמן, שמעמדו מובטח, וההערכה היא כי אחד מהשניים, הרוויה קובאצ'ביץ' ומאטה בטורינה, ישוחרר.

בני יהודה נחתה הערב (ראשון) בישראל, לאחר שסיימה מחנה אימונים בן 10 ימים בהולנד, אותו הגדירו בקבוצה כ"מוצלח מאוד". עשרות בודדות של אוהדים הגיעו לנתב"ג על מנת לקבל את פני השבים. מחר (17:30, נס ציונה) תערוך הקבוצה משחק אימון מול העולה החדשה לליגה הארצית, ס.כ. נס ציונה.

למרות שגם הפועל ת"א שובצה לארח את המשחק הראשון במסגרת מוקדמות גביע אופ"א, הדבר לא יהווה בעיה מבחינת בני יהודה, מאחר שהאחרונה תקיים את המפגש מול לוקומוטיב סופיה הבולגרית ביום חמישי הבא, בעוד שמחזיקת גביע המדינה תשחק מול דומז'אלה הסלובנית ביום שלישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully