וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון זכתה בסופר קאפ הצרפתי

30.7.2006 / 23:52

ניצחה את פ.ס.ז' בפנדלים אחרי 1:1 בתום המועד החוקי. בשיקטאש זכתה בטורקיה, צסק"א סופיה בבולגריה אחרי משחק חם מול לבסקי

אלופת צרפת, ליון, זכתה היום (ראשון) בפעם החמישית ברציפות בסופר קאפ הצרפתי, המפגש בין האלופה למחזיקת הגביע, אחרי שניצחה את פריז סן ז'רמן 4:5 בפנדלים, אחרי 1:1 בתום המועד החוקי.

ליון עלתה למשחק בהרכב חסר מאוד, ובדקה ה-61 נפלה לפיגור 1:0 אחרי שז'רום רותן כבש לזכות הקבוצה מהבירה בבעיטה מהאויר. 9 דקות לאחר מכן הוכשל קשר הרכש החדש של ליון, קים קלסטרום ברחבה וקרים בנזאמה הצעיר השווה מהנקודה הלבנה.

בסופר קאפ הצרפתי אין הארכה, ושתי הקבוצות ניגשו לדו קרב מהנקודה הלבנה. שוערה השני של ליון, רמי ורקוטרה, שהחליף בהרכב של גרגורי קופה, עצר פנדל של בונבנטורה קאלו, ומחמדו דיארה כבש עבור ליון את הפנדל שהעניק לה את הניצחון.

הליגה הצרפתית תפתח בסוף השבוע הקרוב. ליון תתארח ביום שישי בנאנט, פ.ס.ז' תארח למחרת את העולה החדשה לוריין.


* בשיקטאש זכתה בסופר קאפ הטורקי אחרי שגברה על האלופה גלאטסראיי 0:1 משער של הברזילאי מרסיו נוברה, בדקה ה-60.

צסק"א זכתה בבולגריה

בסופיה נערך הסופר קאפ הבולגרי, שהפגיש את היריבות המרות לבסקי וצסק"א סופיה. המשחק הסתיים ב-0:0, וצסק"א זכתה אחרי ניצחון 0:3 בפנדלים. למרות שהמשחק הסתיים בלא שערים, הוא היה רוויי באקשן.
במהלך המחצית הראשונה התנגשו חלוצה הפורטוגלי של צסק"א, אמיליו פורטאדו, ובלמה של לבסקי, איגור טומאסיץ', ששיחק בעבר בהפועל פ"ת ובהפועל ב"ש. השניים נחבלו בראשיהם, ופורטאדו אף הובהל לבית החולים עם חשש לשבר בקרסול.

אם לא די בכך, איבדה לבסקי את סדריק ברדון הצרפתי ואת ריצ'רד ארומוגיבה הניגרי, שהורחקו. שלושה שחקנים נוספים של לבסקי הוצהבו, בעוד 7 שחקנים של צסק"א ספגו גם הם צהובים.

משטרת בולגריה פרסה מאות שוטרים שישמרו על הסדר בדרבי החם, אבל מלבד שירי נאצה והקנטות רגילות, לא נרשמו תקריות. אחת הסיבות להצבתם של מאות השוטרים הייתה העובדה שלפני כשבוע התפרעו אוהדי לבסקי במהלך משחק מוקדמות ליגת האלופות נגד סיוני מגרוזיה (0:2 לבולגרים). לבסקי כנראה תוענש בחומרה על ידי אופ"א, ועשויה אף לספוג הפסד טכני (קטע וידאו מההתפרעות בתחתית העמוד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully