וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבת בית"ר פנתה לאופ"א

אסף שקד

31.7.2006 / 11:50

דינמו בוקרשט דורשת להעביר את המשחק מול בית"ר ירושלים מישראל. נשיא המועדון: "השחקנים צריכים להיות מרוכזים מול היריבה הקשה"

רשמית: דינמו בוקרשט דורשת מאופ"א להעביר את משחק הגומלין מול בית"ר ירושלים בגביע אופ"א ב-24 באוגוסט למגרש נייטרלי. לטענתם, מדובר בחשש מהמצב הביטחוני בישראל. "נבקש להעביר את המשחק מחוץ לישראל", אומר נשיא דינמו, ניקולה בדיה. "בית"ר היא הקבוצה החזקה ביותר שיכולנו לקבל בגביע אופ"א, כך שלא נוכל להסתכן שהשחקנים שלי יחששו ולא יהיו מרוכזים בכדורגל מול יריבה חזקה כזאת".

עוד לפני ההצהרה של הנשיא, מספר אוהדים של דינמו בוקרשט יצרו קשר עם אוהדים של בית"ר ירושלים והחליפו עמם תמונות וקטעי וידאו. הרומנים סיפרו כי הם מעריכים שלמשחק הראשון, שייערך בבוקרשט, יגיעו כ-12 אלף צופים. הנהלת בית"ר לא תארגן חבילות מסודרות לאוהדים שירצו לטוס למשחק ברומניה, ואלו כבר החלו לחפש חבילות מיוחדות בכוחות עצמם.

דינמו בוקרשט פתחה אמש (ראשון) את הליגה הרומנית עם ניצחון חוץ 1:2 בדרבי מול נאציונל. אדריאן קריסטאה בדקה ה-16 וקטאלין מונטאנו 8 דקות מאוחר יותר כבשו לדינמו. כריסטיאן פולהאק הורחק בדקה ה-74 ודקה אחר כך צימק מיחאיי פאנץ' לזכות המארחת.

קל באימונים, קל בקרב?

בית"ר ירושלים ניצחה אמש (ראשון) במשחק אימון סגור את עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית 0:6. ז'ואנו פינטו, שנכנס כמחליף, כבש שלושער.

בית"ר לא התקשתה, סיימה את המחצית הראשונה ביתרון של 0:1, והוסיפה חמישייה במחצית השנייה. לבית"ר כבשו: שמעון גרשון 15 (פנדל), טוטו תמוז 52, גל אלברמן 53, ז'ואנו פינטו 65, 68, 77.

אוסבלדו ארדילס עלה בהרכב: איציק קורנפיין, עמרי אפק, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, רוני גפני, מיכאל זנדברג, דרק בואטנג, גל אלברמן, פאבריס פרננדז, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

בעניינו של תומר בן יוסף אין כל חדש. סוכנו של השחקן, רונן קצב, טוען כי השחקן מחזיק הצעה מכובדת מבראגה הפורטוגלית ולכן הסיכויים שישאר בבית"ר במצב הנוכחי הם אפסיים. נכון לעכשיו בית"ר ממתינה למסמך רשמי מהקבוצה הפורטוגלית, מסמך שטרם הוצג.

עדכון ראשון: 30/7/2006, 21.16

עדכון אחרון: 31/7/2006, 11.50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully