וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 1:2 להפועל ת"א מול קבוצת חובבים מהולנד

ניר איסקוב

31.7.2006 / 0:25

מחזיקת הגביע נאלצה להזיע עד שניצחה משערים של ברדה ויוליץ'. אבוקסיס ואלימלך יהיו קפטנים משותפים. דומז'אלה ניצחה 0:1 בליגה

הפועל ת"א, העושה במחנה אימונים בהולנד, גברה הערב (ראשון) 1:2 על האגלנדיה, קבוצת חובבים מקומית. היה זה משחק האימון האחרון שקיימה מחזיקת הגביע, לפני שובה ארצה מחרתיים (שלישי).

ההולנדים עלו ליתרון בדקה ה-15, אבל אליניב ברדה הישווה על סף השריקה להפסקה, לאחר בישול של ביברס נאתכו, אחד המצטיינים במחנה. איבן יוליץ', שנכנס כמחליף, קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-71.

הפועל ת"א עלתה בהרכב הבא: שביט אלימלך (גליל בן שנן, 46); תומר חליבה (דני בונדר, 67), חאבייר פאז (רמי דואני, 67), וואליד באדיר, מאור פרץ (גל שיש, 46); יוסי אבוקסיס (מסאי דגו, 72), ביברס נאתכו (שי אבוטבול, 57), ברוך דגו, סלים טועמה (יקיר לוסקי, 72), אליניב ברדה (כפיר אודי, 61), זיטו אוגבונה (איבן יוליץ', 46). נתוני המשחק ניתנו באדיבות אתר "אולטראס הפועל".

גיל ורמוט, הסובל מכאבים בשוק, ייבדק מחר (שני) במרפאתו של פרופ' מרק מרטנס בבלגיה, אז יתברר אם יהיה כשיר למשחק גביע הטוטו בשבת מול בית"ר ירושלים, או לפחות למשחק גביע אופ"א מול דומז'אלה הסלובנית ביום שלישי הבא. בקבוצה חוששים כי הקשר סובל משברי מאמץ.

מחירי הכרטיסים למפגש מול בית"ר יהיו אחידים ויעמדו על 90 שקל למבוגר ו-45 שקל לבני נוער וחיילים, לא כולל דמי עמלה. אוהדי הפועל יאיישו את שערים 1,2,4,5,7,13 בבלומפילד, ואילו אוהדי בית"ר יתמקמו בשער 8. מחרתיים (שלישי) תשוב הפועל ת"א ארצה.

יריבת הפועל בגביע אופ"א, דומז'אלה, פתחה את הליגה הסלובנית עם ניצחון 0:1 על בלה קרז'ניאה. זלאטן ליובליאנקיץ' כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-63. במשחק חזה יצחק שום, שהחליט למנות את יוסי אבוקסיס ואת שביט אלימלך לקפטנים משותפים.

עדכון ראשון: 30.7.06, 19:52
עדכון אחרון: 31.7.06, 00:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully