וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מניעה לנתניה לארח ב"קופסה"

רומן רוזנבלט

31.7.2006 / 7:51

הקבוצה תחזור ביום שני ממחנה האימונים שסוכם כמוצלח, ותתכונן למשחק גביע הטוטו מול חיפה בשבת. פאבליצ'יץ' לא יחתום בקבוצה

מכבי נתניה סיימה אתמול (ראשון) את מחנה האימונים שארך כשבועיים, באימון בוקר, שהיווה למעשה אימון שחרור אחרי התבוסה שנחלה הקבוצה אמש לנירנברג.

שחקנים בקבוצה מספרים כי צירוף מקרים גרם לתבוסה ולא בעיה מנטלית כלשהי, שכן במחצית הראשונה עמדה הקבוצה כשווה בשווה מול הגרמנים. כמו כן ישנה הרגשה של קבוצה שהולכת ומתגבשת, במיוחד לאור השקט התעשייתי ששורר בימים האחרונים סביב הקבוצה. בסה"כ, ציינו אותם שחקים, מדבור במחנה אימונים מוצלח, על אף אורכו והאירועים שקרו בארץ וליוו את השחקנים גם בגרמניה. הקבוצה אמורה לצאת לקראת חצות מגרמניה ולנחות בישראל לפנות בוקר, ולהתקבל בין היתר גם על ידי אוהדי הקבוצה שמתכוונים להגיע לנתב"ג. האימונים יחודשו ביום שלישי, לקראת משחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה שהועבר לקופסא.

מבדיקה שנערכה מול פיקוד העורף, הרי שנכון לאתמול (ראשון) אין שום מניעה לקיים משחק כדורגל בנתניה. מהמשטרה נמסר שמכבי נתניה אמורה להזמין את נציגיה על מנת לאשר את המגרש לקראת העונה נוכחית, כמו בכל העונה. ממכבי נתניה נמסר, כי כבר במהלך השבוע הכל יהיה מוכן לקראת המשחק מול מכבי חיפה ובימים הקרובים צפוי מפקד משטרת נתניה, סנ"צ רון גרטנר, לאשר את קיום המשחקים באצטדיון הקופסא לעונה הנוכחית.

בקרוב אמור מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, למנות קפטן קבוע לקבוצה, לאחר שמספר שחקנים זכו לכבוד במהלך המחנה האימונים, ביניהם אבי סטרול (מהלך שעורר התמרמרות בקרב חלק מהשחקנים ואוהדים בקבוצה), אבישי ז'אנו ומזואה אנסומבו.

גוטמן סיכם את המחנה: "אני מרוצה מהשחקנים שהביאו איתם הרבה מחוייבות רצון. במחנה הוקנתה לקבוצה שיטת וסגנון משחק, עמדנו ביעדים הגופניים, ומבחינה חברתית המצב הוא טוב מאוד. יש לנו עדיין מספר נקודות לא פתורות, מדובר בנקודות התורפה שבאו לידי ביטוי במשחק מול נירנברג ואותם נפתור".

הנשיא דניאל יאמר אמר: "זה היה מחנה טוב מאוד מכל הבחינות, אני שמח שכל משחקי האימון הסתיימו ללא כל אירועים חריגים. שמחתי לארח את הקבוצה בגרמניה".

הקשר מילאן פבליצ'יץ' לא יוחתם בקבוצה. למרות שהושג סיכום כספי עימו. גוטמן חש כי חלה נסיגה ביכולתו של הקשר, ולכן הציע לו להגיע ולהמשיך ולהיבחן בקבוצה בישראל ובמשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה, אולם הוא סירב ושוחרר. גוטמן: "הוא התחיל את המחנה ברמה טובה, ותוך כדי המחנה חלה אצלו ירידה שבסופו של דבר הביאה להחלטה שלא להחתימו למרות שהיה עימו סיכום כספי".

הנהלת המועדון החליטה להמשיך במבצע מחירי המנויים לעונה הקרובה. המחירים יישארו על כנם, מחיר מנוי מבוגר עולה 900 שקל ומחיר מנוי חייל, נוער, סטודנט וילד עולה 500 שקל.

עדכון ראשון: 30.7.06, 19:33
עדכון אחרון: 31.7.06, 07:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully