וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "לא אתן לחתולים לשמור על החלב"

שגיא ניר

30.7.2006 / 17:53

ירמי אולמרט הזהיר את השופטים לבל ינהלו מו"מ עם המנהלת להקמת גוף שיפוט עצמאי. המנהלת: "הגוף יקום עם האיגוד או בלעדיו"

אחרי חודש שקט בגזרת השופטים מול איגוד הכדורסל, שלח היום (ראשון) יו"ר איגוד הכדורסל ירמי אולמרט מכתב חריף לשופטי הכדורסל בו הזהיר אותם לבל ינהלו משא ומתן עם גופים מחוץ לאיגוד עצמו, והזהיר אותם כי יודחו מאיגוד השופטים ומחברותם ברשימת השופטים בפיב"א. הרקע למהלך הוא רצונה של מנהלת הליגה ביצירת גוף שופטים נפרד לליגת העל, שאינו כפוף לאיגוד.

"קיבלתי מכתב מיו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל, שכתב שהוא על סף הסכם ניתוק לשופטים מאיגוד השופטים. כל שופט שיקיים משא ומתן או יחתום על הסכם אישי עם התאחדות שאיננה האיגוד, יורחק מהאיגוד ונבהיר את מעמדו גם לפיב"א", הזהיר אולמרט.

"העמדה שלנו ברורה. אנחנו מסתייגים מזה ולא ניתן לזה יד. כבר לפני חצי שנה אישרנו נוהל שחברי הנהלת האיגוד לא בוחרים ולא קשורים למינויים של שופטים, ולא יתכן שהנושא יעמוד לרשות בעלי הקבוצות", אמר אולמרט. ביום שלישי תערך ישיבה של הנהלת איגוד הכדורסל, בו יידון הנושא. "לא אעמיד קערת חלב לפני חתולים ואגיד שישמרו על החלב", אמר אולמרט.

במנהלת הליגה מכחישים שקיימו משא ומתן עם שופט כלשהוא, אך מיהרו להגיב לדברי אולמרט. "אנחנו לא מתעסקים במטאפורה אלא במה שטוב לכדורסל הישראלי", אמר דובר המנהלת ירון מיכאלי. "מדובר בעניינים מקצועיים גרידא. בכוונתנו להקים גוף שיפוט מקצועי מקצועני מה שאין היום באיגוד הכדורסל. ראשי הקבוצות משקיעים כסף רב על מנת לקיים את הכדורסל ולכולם ברור שבמצב בו פוליטיקאים קובעים מי ינהל את איגוד השופטים אינו בריא. בעלי הקבוצות לא מתכוונים לנהל את הגוף שיקום אלא להפקידו בידיים מקצועיות בלתי תלוית. אנחנו מתפלאים על תגובת אולמרט כי הכל נעשה בשיתוף פעולה איתו - הוא קיבל תכנית עבודה לעיניו בלבד על מנת שיגיש את הערותיו".

במנהלת לא מתכוונים להמתין להחלטות האיגוד. "בישיבת המנהלת הקרובה יתקיים דיון בנושא, ואם או בלי איגוד הכדורסל יקום גוף כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully