וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ציון דלל בעלי הפועל פ"ת

ניר איסקוב

30.7.2006 / 16:41

הבעלים של חברת "המבחן של המדינה" נפגש עם רונן אלעד, וקיבל לידיו את השליטה במועדון. מיכה אדניה, מראשי חוג האוהדים, מונה לדובר

הפועל פ"ת עברה היום (ראשון) באופן רשמי לבעלותו הבלעדית של ציון דלל, שותפו של הבעלים היוצא, רונן אלעד.

מיכה אדניה, עד לאחרונה מראשי חוג אוהדי הקבוצה, מונה לתפקיד הדובר, ופרסם הודעה רשמית לתקשורת בנוסח הבא: "בפגישה שהתקיימה היום במשרדו של עו"ד אפרים אליגולה, בין רונן אלעד לציון דלל, נסגרה סופית העברת הקבוצה לידי האחרון. במסגרת הפגישה, שהתנהלה באווירה טובה, הועברו כל זכויות הניהול לידי דלל, הבעלים של חברת 'המבחן של המדינה'. החל מהיום הוא יהיה הבעלים היחיד.

"בתום הפגישה הודה דלל לאלעד על תרומתו העצומה להפועל פ"ת בתקופה לא פשוטה. כמו כן, הביע דלל את תקוותו שעזיבת אלעד הינה בבחינת נטילת פסק זמן בלבד, ושלא ירחק היום שהפועל פ"ת תוכל ליהנות שוב מתרומתו. אלעד הבטיח שימשיך לסייע ככל שיידרש למען הצלחת הקבוצה. מסיבת עיתונאים בנושא תתקיים ביום ג' בשעה 18:00, במתחם האימונים בקיבוץ עינת".

אדניה, שישמש כדובר ללא שכר, סיפר לוואלה! ספורט על המעבר מהטריבונה להיותו נושא תפקיד רשמי בקבוצה: "אין ספק שזה תפקיד מאתגר. נכנסתי לתפקיד הודות לאמון שאני נותן בדלל, ואני מקווה שנצא לתקופה חדשה. כשאני רואה היום שגם בהנהלה נמצאים אוהדים, דוגמת דלל וליאור שחר, שיחזור להיות יו"ר, אז אני לא רואה שום מעבר מצד לצד. לא ראיתי אף פעם אפשרות אחרת מלבד לבצע את התפקיד בהתנדבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully