וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר צ'לסי לשעבר מאיים על אברמוביץ'

30.7.2006 / 15:39

קן בייטס דורש מצ'לסי 24 מיליון ליש"ט תמורת שני שחקניה, ומאיים כי ידרוש הפחתת נקודות. כריסטיאנו רונאלדו מוטרד, קינג פצוע

שלוש שנים אחרי שנפרד מצ'לסי, תוקף קן בייטס, הבעלים של לידס יונייטד, את רומן אברמוביץ' שהפך את הקבוצה המשפחתית שלו לאימפריה אנגלית.

בייטס דורש מאברמוביץ' 24 מיליון ליש"ט עבור שני שחקנים צעירים שצ'לסי "חטפה", לטענתו, מלידס יונייטד, אחרת ידרוש מההתאחדות ומפיפ"א שתפחית לאלופה 12 נקודות ליגה. לצ'לסי, אגב, יש עונש של הפחתת שלוש נקודות על תנאי בעקבות הפנייה לאשלי קול בקיץ הקודם.

שני הצעירים שאחראים למהומה הם מייקל וודס וטום טאיוו, שלטענת בייטס הוחתמו על ידי צ'לסי באופן לא חוקי. שחקן נוסף, דני רוז, לא שעה לפיתוי ונשאר בקבוצה. בצ'לסי מכחישים את הטענות.

רונאלדו מוטרד, קינג שוב פצוע

עתידו של כריסטיאנו רונאלדו במנצ'סטר יונייטד הפך למעורפל עוד יותר בעקבות איומים על חייו מצידם של כמה חוליגנים, שגם השחיתו כמה רהיטים בביתו. גם אחייניתו של רונאלדו הוטרדה לאחר שהתברר הקשר המשפחתי שלה לקשר. השחקן עצמו מצהיר בפה מלא כי הוא רוצה לשחק בספרד, "בריאל מדריד או בברצלונה".

קפטן טוטנהאם, לדלי קינג, ייעדר חודשיים מהמגרשים ויחמיץ את פתיחת העונה בעקבות פציעה בברך. קינג, שהחמיץ את המונדיאל בשל שבר ברגלו, יחזור אל חדר הפיסיותרפיה. התרנגולים ניצחו היום במשחק אימון את אינטר 1:2. טימו טאיניו הפיני כבש צמד לזכות טוטנהאם, כשבאחד השערים הוא נעזר ברגלו של שחקן יריב, ששינתה את כיוון הכדור וחדרה לרשת. אובפמי מרטינס הישווה זמנית לנראזורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully