וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן רכשה את בונרה מפארמה

30.7.2006 / 12:59

המגן: "זה חלום, תמיד הייתי אוהד מילאן". איברהימוביץ' וקמוראנסי ביקשו לעזוב את יובה. די קאניו עצבני על לאציו. מאוד עצבני

דניאלה בונרה הוא הרכש החדש של מילאן, שהיתה זקוקה לחיזוק בהגנה המזדקנת שלה. רק שלשום (שבת) המגן התאמן עם קבוצתו בעונה שעברה, פארמה, עד שקיבל הודעה על ההסכם עם הרוסונרי על רכישתו. "זה היה שוק עבורי", הודה בונרה. "כשהודיעו לי על המעבר, חשבתי שזאת בדיחה. תמיד הייתי אוהד מילאן, זה חלום עבורי", הוסיף המגן, שעדיין צריך לסכם את תנאיו ואורך החוזה.

מנכ"ל מילאן, ארידו בריידה: "ניסינו להחתים את בונרה כבר בעבר, אבל מאלף סיבות הדבר לא הסתייע. הוא צעיר, רק בן 25, עם משפחה, ילד, ושאר הדברים שיכולים לעזור לו להצליח איתנו".

אגב, עקב האפשרות הדי הגיונית שמילאן תצטרך לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות דרך המוקדמות (נגד המנצחת בין קורק סיטי לכוכב האדום בלגרד), הוקפצו למחנה האימונים הברזילאים קאקה ודידה. ביום רביעי הקרוב אופ"א תחליט האם מילאן רשאית לשחק בליגת האלופות.

יריבתה הגדולה של מילאן, יובה, עשויה להישאר בעונה שעברה גם ללא זלאטן איברהימוביץ' ומאורו קמוראנסי, שביקשו לעזוב, בטענה שאין להם עניין לשחק בליגה השנייה.

די קאניו תוקף את לאציו

פאולו די קאניו, כוכב לאציו לשעבר, יצא בהתקפה חסרת תקדים נגד נשיא המועדון, קלאודיו לוטיטו והמאמן, דליו רוסי. די קאניו ציפה לחתום לעונה נוספת בלאציו, ובסיומה להשתלב בצוות המקצועי. בפועל, די קאניו לא קיבל הצעה וחתם בסיסקו רומא מהליגה הרביעית.

"רוסי הוא שקרן", אמר די קאניו על מאמנו לשעבר. "הוא לעולם לא אמר לי שהוא רוצה אותי, הוא רק היה עסוק בלשמור על המעמד שלו. הוא מאמן גדול, אבל כאדם הוא איכזב אותי יותר מהנשיא".

די קאניו, כאמור, לא חסך אש גם מהנשיא לוטיטו, שהורחק לשנתיים וחצי בעקבות פרשות השחיתות האחרונות באיטליה: "לדבר על לוטיטו זה כמו לפתוח באש על אנשי הצלב האדום. מדובר בליצן שמשחק אותה איש מוסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully