וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט החרים משחק אימון של סנטאנדר

30.7.2006 / 12:02

שוער ראסינג לא ויתר על מעבר ללה קורוניה ולא עלה למשחק האימון מול אמוריו. קאפלו רוצה להביא לריאל את דה רוסי או ויירה

שוער ראסינג סנטאנדר, דודו אוואט, פתח בסוף השבוע חזית חדשה מול קבוצתו במסגרת ניסיונותיו להגיע לדפורטיבו לה קורוניה. השוער החרים ולא התלבש למשחק האימון הראשון של הקבוצה מול אמוריו, מה שמוגדר בספרד כעליית מדרגה במחאה של השוער מול ההנהלה שעוצרת את המעבר.

אחרי שיצא בהצהרות שתקפו את הנהלת סנטאנדר זומן השוער לשיחה עם ראשי המועדון שביקשו ממנו למתן את התבטאויותיו, ואוואט, שחזר לאימוני הקבוצה, נראה כמי שהתרצה עד המהלך האחרון. סנטאנדר, שדרשה תחילה עסקת חליפין במסגרתה יחזור לקבוצה שחקן לה קורוניה פדרו מוניטיס, מוכנה כעת למכור את אוואט ללא קרשר למוניטיס.

אחרי שאוואט סרב לחתום על חוזה חדש בסנטאנדר, העמידה הקבוצה את מחירו על 3 מיליון יורו. הליגה הספרדית תיפתח בסוף אוגוסט, ועד אז עוד צפויות התפתחויות בפרשה.

קשר לה קורניה קרלוס ולרון עבר בסוף השבוע ניתוח בברכו השמאלית, וייעדר מפעילות בחודשיים הקרובים. הוא יחמיץ את פתיחת העונה.

קאפלו ממשיך לבנות קישור

על פי דיוחים בספרד, מתעניינת ריאל מדריד בפטריק ויירה ודניאלה דה רוסי.

אחרי שהעביר אליו מיובה את פאביו קנבארו ואמרסון, מעוניין המאמן פאביו קאפלו לקחת איתו לבירנבאו גם את הקשר הצרפתי. "אני צריך קשרים שיוכלו לעזור לשאר השחקנים", אמר השבוע קאפלו, שהיה זה שהעלה את דה רוסי לקבוצת הבוגרים של רומא כשאימן במועדון לפני מספר שנים.

בריאל מוכנים לשלם סכום של כ-9 מיליון ליש"ט על דה רוסי, אך נראה כי השחקן יעדיף להישאר במכורתו. בעקבות כך, עלה הרעיון של צירוף ויירה, אותו הביא קאפלו מארסנל בקיץ שעבר תמורת 14 מיליון ליש"ט.

במקביל, ממשיך חלוץ ארסנל חוסה אנטוניו רייס לפנטז על חזרה למולדת, ולריאל בפרט. "תמיד אמרתי שאני רוצה לחזור לספרד כי לא הסתגלתי לחיים באנגליה", אמר השחקן שהגיע לקבוצה האנגלית מסביליה. "אם ריאל רוצה אותי זה נהדר. נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully