וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה עסקת מגלור

1.8.2006 / 9:11

הסנטר של מילווקי עבר לבלייזרס תמורת בלייק, בראיין סקינר והא סיונג ג'ין. גריפין חתם בשיקגו, אטקינס האריך חוזה בממפיס

לאחר שפורטלנד טריילבלייזרס ומילווקי באקס סיכמו ביניהן בלילה שבין שבת לראשון על העברתו של הסנטר ג'מאל מגלור לאורגון, הושלמה העסקה הלילה (בין שני לשלישי). מגלור, שבילה עונה אחת בבאקס, אליהם עבר מניו אורלינס, ינדוד מערבה, ותמורתו תקבל מילווקי את הגארד סטיב בלייק, הפורוורד בראיין סקינר והסנטר הא סיונג ג'ין. הדיל צפוי להיות מושלם למרות הכניסה של גולדן סטייט לתמונה בימים האחרונים.

העסקה הוכרזה רשמית כשכל השחקנים עברו את הבדיקות הגופניות. החלטת הבאקס לעשות טרייד על מגלור לא הפתיעה איש, לאחר הצהרת המנכ"ל לארי האריס, לפיה הוא מתכוון להעביר את הסנטר מהעיר. זאת בשל הכוונה להחזיר את אנדרו בוגט, בחירת דראפט ראשונה של 2005, למקומו הטבעי כסנטר. גם יחסיו של מגלור עם המאמן טרי סטרוטס לא היו חמים במיוחד. מגלור קלע 9.2 נקודות וקטף 9.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

קניון מרטין עדיין מתאמן ב"פפסי סנטר", למרות היותו ברשימת ההעברות של דנבר נאגטס.

"ג'רד ג'פריס מתאים יותר לניו יורק"

ממפיס גריזליס שבה והחתימה את הגארד צ'אקי אטקינס. אטקינס, שקלע בעונה שעברה 11.4 נקודות וחילק שלושה אסיסטים, חתם בקבוצה לאחר שהסכים לקנות את יתרת חוזהו מוושינגטון, בה פתח את העונה.

ועוד בוושינגטון: הוויזארדס קיבלו את הצעת החוזה של הניו יורק ניקס לג'רד ג'פריס, הגארד-פורוורד בו מעוניינת ניו יורק, ויש להם שבוע כדי להחתימו. בגלל היות ג'פריס שחקן חופשי מוגבל, הוא לא יכול לחתום אוטומטית בקבוצה אחרת, אלא צריך לחכות (ולקוות) שקבוצתו הנוכחית לא תשווה את ההצעה. במקרה שכזה - הוא יישאר בבירה.

"ג'רד מתאים יותר לניו יורק", אמר סוכנו, אנדי מילר, "אבל ברור לנו שיש לוויזארדס אפשרות להשוות את ההצעה".

אדריאן גריפין חזר לשיקגו, לאחר שחתם על חוזה (שפרטיו טרם פורסמו) עם הקבוצה. גריפין קלע 4.6 נקודות במדי דאלאס בעונה החולפת. "אנחנו שמחים לקבל אותו בחזרה", אמר פקסון על הגארד בן ה-32, ששיחק שלוש שנים בבולס.

עדכון ראשון: 30.7.06, 08:56
עדכון אחרון: 1.8.06, 09:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully