וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנומת הקיץ מתקרבת לקיצה

29.7.2006 / 23:03

אחרי כמה שבועות של חופש מאז תום המונדיאל, אירופה מתחממת לקראת עונת 2006/7. גביע הליגה הגרמני, דמיאן דאף, וגם משה אוחיון

הכדורגל הגרמני פתח היום (שבת) את עונת 2006/7 עם שני משחקי רבע הגמר של גביע הליגה, שנערכו בדיסלדורף.

המבורג ניצחה 0:1 את הרטה ברלין במשחק חלש. בלם הרכש הבלגי מאנדרלכט, וינסנט קומפאני, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-52. במשחק השני גברה שאלקה על לברקוזן 8:9 בפנדלים אחרי 1:1 בתום המשחק. דריו רודריגז, בשער עצמי, העלה את לברקוזן ל-0:1 בדקה ה-31. חברו לקבוצה, חוסה בורדון, השווה 6 דקות מאוחר יותר.

* משה אוחיון שיחק היום (שבת) 77 דקות בניצחון קבוצתו וינטרטור 0:3 על פ.צ. באולמס במסגרת המחזור השני בליגה השוויצרית השנייה. המשחק נערך לעיני 1,050 צופים ואוחיון הוחלף במצב של 0:2 לקבוצתו, על ידי סנטנה פידליס ג'וניור הברזילאי. וינטרטור מדורגת במקום ה-6, עם ניצחון והפסד, ויחס שערים של 2:4.

* בולטון הפסידה 2:0 לדרבי קאונטי במשחק האימון השני שלה הקיץ. עידן טל ישב על הספסל ולא שיחק כלל. טל בן חיים שיחק 73 דקות והוחלף על ידי צ'ארלסוורת'. אידיאקז ובארנס כבשו לזכות דרבי. בבולטון מודאגים מפציעתו של ניקי האנט, שהוחלף במהלך המחצית הראשונה, ויתכן שייאלץ להחמיץ את פתיחת העונה.

* דמיאן דאף ערך הופעת בכורה במדי הזברה של ניוקאסל, אך קבוצתו החדשה הפסידה במשחק ידידות 3:2 לפ.ס.וו איינדהובן. ההולנדים כבר הוליכו 0:3 מצמד של יאן ונחור אוף הסלינק, ושער נוסף של ג'ייסון קולינה, אבל סדרת חילופים, שכללה גם את דאף, הביאה בסופו של דבר לצימוק התוצאה (כבשו: שולה אמאובי ואלברטו לוקה).

* יוסי בניון וג'ון פנטסיל לא שיחקו בניצחונה של ווסטהאם 1:2 מול ג'ילינגהאם. טדי שרינגהאם והיידן מאלינס כבשו לפטישים. אנדרו קרופטס צימק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully