וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו 2:2 סוער למכבי ת"א בדן הלדר

29.7.2006 / 22:03

המשחק, שהתקיים במסגרת טורניר ידידות בהולנד, כמעט ופוצץ בדקה העשירית, כשישראלים ופלסטינים התעמתו ביציעים. אין נפגעים

מכבי ת"א סיימה הערב (שבת) את מחנה האימונים בהולנד, כשנפרדה בתיקו 2:2 מול המארחת דן הלדר במשחק השני במסגרת טורניר בעיר ההולנדית הצפונית. במשחק הראשון לפני יומיים, הפסידה מכבי ת"א לניימיכן.

האקשן האמיתי במשחק לא היה על הדשא, אלא ביציעים של המגרש בדן הלדר, כש-10 דקות מהפתיחה מצאו את עצמם אוהדי מכבי ת"א ואייאקס בעימות מול פלסטינים מקומיים, שהניפו את דגלי הלאום שלהם. אחרי שכוחות האבטחה השתלטו על הקטטות ביציעים, המשחק חודש.

הקפטן אבי נמני קיבל הפעם מנוחה מהמאמן אלי כהן, שהירבה בחילופים וניצל את מרבית הסגל שלו במשחק הזה. דן הלדר כבשה את שער היתרון הראשון שלה בדקה ה-33, אלא שעומר פרץ הישווה בתוך דקה. 15 דקות מפתיחת המחצית השניה, דן הלדר כבשה את השני שלה ועלתה ל-1:2. עומר פרץ שוב הישווה, הפעם בדקה ה-75 מבישול של ג'ובאני רוסו.

מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, אמר בסיום המשחק לאתר הרשמי של הקבוצה: "חבל לי שככה ניסו להרוס לנו את החגיגה במחנה האימון. החבר'ה המקומיים דאגו לנו בצורה יפה מאוד וחבל לי גם עבורם. המשטרה המקומית בעזרת מארגני התחרות השתלטו על המתפרעים במהרה וזה יאמר לזכותם בהמשך לאירוח המצויין והחם שקיבלנו מהם כאן במהלך שהותנו".

שחקנים במכבי הודו בסיום לאוהדים של אייאקס, הנמצאים בקשרי ידידות עם ארגוני האוהדים "השחקן ה-12" וה"אולטראס", ועודדו אותם במהלך המשחק: "זו קבוצת אוהדים יוצאת מן הכלל שמלווה אותנו בכל המחנה עם שירי עידוד למכבי ולישראל. מחמם את הלב לראות שהאוהדים האלו דואגים לעודד את ישראל ובמיוחד את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully