וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הובסה על ידי נירנברג

רומן רוזנבלט

29.7.2006 / 22:34

הקבוצה מהבונדסליגה ניצחה 0:5 במשחק שהיה האחרון במחנה האימונים של נתניה בגרמניה. גוטמן: "יש עוד הרבה עבודה"

מכבי נתניה סיימה הערב (שבת) את מחנה האימונים שלה בגרמניה, כאשר הובסה במשחק האימון האחרון מול נירנברג מהבונדסליגה 5:0. במשחק נכחו כ-2500 צופים.


במחצית הראשונה המשחק היה שקול ולא נכבשו שערים. עם תחילת המחצית השנייה עלו הגרמנים ליתרון כעבור מספר דקות ובנוסף הורחק המגן השמאלי דודי פדלון בצהוב שני, אחרי התנהגות בלתי ספורטיבית. עם חסרון מספרי וכמות חילופים רבה של גוטמן, נתניה התפרקה וספגה עוד 4 שערים, שלושה מהם ברבע השעה האחרונה של המשחק. בקבוצה הגרמנית משחקים בין היתר, שני הצ'כים הבינלאומיים, תומאס גלאצ'ק ויאן פולק.


מאמן נירנברג אמר בסיום המשחק:" ב-45 הדקות הראשונות נתניה הייתה טובה ושווה לנו. אחרי הגול הראשון וההרחקה שנבעה מחוסר משמעת של שחקן, היא הפסידה את המשחק".


אלי גוטמן החליט בעקבות המשחק לשחרר את הבלמים מריאן בודימיר ואיוואן פוריוס. בנוסף, לעת עתה לא יוחתם הקשר מילאן פאבליצ'יץ'. גוטמן אמר בסיום המשחק: "אני מודה על האירוח והאווירה הנפלאה, היום קיבלנו תמונה ברורה מה אנחנו צריכים לעשות בעתיד. וזה מה שאנחנו לומדים מהמשחק. מבחינה מנטלית אני מאוכזב מההתמוטטות של השחקנים אחרי השער הראשון שספגנו וההרחקה. את הניתוח המקצועי אעשה לאחר שאצפה בקלטת המשחק. ידעתי לפני המחנה שיש הרבה עבודה, ואחת כמה וכמה בתום המחנה".

כאשר הגיע בחזרה למלון, הודיע גוטמן לשחקניו כי פדלון שהורחק במשחק ייקנס ב-500 דולרים. כבר בעבר הודיע המאמן כי שחקן שיורחק בשל התנהגות לא ספורטיבית במשחק, ייקנס בסכום של 1000 דולרים והפרמיה של המשחק הבא.


גם הבעלים של הקבוצה, דניאל יאמר התייחס למה שראה מקבוצתו במחנה והיום במשחק: "ידעתי שלאחר שבועיים של עבודה קשה הקבוצה תהיה עייפה. במשך 50 דקות הקבוצה עמדה טוב. אחרי ההרחקה והחילופים ספגנו את השערים. יש לנו הרבה מה לשפר, אבל זו לא טרגדיה להפסיד מול קבוצה בסדר גודל של נירנברג, רק שיכלנו להפסיד בדרך אחרת. עבורי ההפסד לא נורא, אני מאמין בקבוצה ובעבודה היום יומית".


מכבי נתניה פתחה בהרכב הבא: שטראובר, אוזן, חרמון, סטרול, פדלון, אנסומבו, פיטו, פאבליצ'יץ', שכטר, חיים, אוקוצ'ה, כאשר אנסומבו שימש כקפטן. מחר תקיים הקבוצה אימון, ותחזור לארץ בלילה שבין ראשון לשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully