וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי במו"מ עם וולש והייסליפ

הפורוורד של אולקר מועמד להחליף את באסטון, וולש דורש כ-1.5 מיליון דולר לעונה. נוון ספאחיה: "אני לא הולך לבכות על באסטון"

מכבי ת"א פתחה במו"מ עם יירי וולש הצ'כי (26, 2.01 מ'), והוא המועמד המוביל להיכנס לנעליו של אנתוני פארקר. וולש, בעל עבר ב-5 קבוצות NBA, דורש חוזה לשנתיים, בשכר של כ-1.5 מיליון דולר לעונה. במכבי מוכנים לשלם לוולש כ-1.1 מיליון דולר. המו"מ בין הצדדים נמשך.

שחקן נוסף שנכנס למו"מ עם מכבי הוא מרכוס הייסליפ (26, 2.07), אשתקד באולקר איסטנבול. הייסליפ הוא שחקן מגוון ואתלטי במיוחד, שנבחר בדראפט 2002 במקום ה-13 על ידי מילווקי באקס. הייסליפ שיחק בבאקס במשך שנתיים, ולאחר מכן עבר לאינדיאנה פייסרס. בעונה החולפת שיחק, כאמור, באולקר איסטנבול, אבל עזב את הקבוצה במפתיע בחודש מרץ. ב-18 משחקים ביורוליג העמיד הייסליפ ממוצעים של 11.8 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-1.5 חסימות.

מועמד אחר לתפקיד של באסטון הוא מרכוס פייזר (27, 2.03), בעל עבר בשיקאגו בולס ובמילווקי. אשתקד שיחק פייזר בליגת ה-NBDL. באם המו"מ עם הייסליפ לא יסתיים בצורה חיובית עשוי פייזר לבוא בחשבון, אולם בקבוצה קיים חשש מסויים מדרישותיו הכספיות.

במכבי עדיין עמלים על החתמת שני גארדים, במקומם של וויל סולומון ואנתוני פארקר. שם שהוזכר בשבועות האחרונים כמחליף אפשרי לסולומון הוא זוראן פלאניניץ' (24, 2.01) הקרואטי, אך הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בניו ג'רזי נטס ואפשרות צירופו נבדקת. סיכוייו, נכון להיום, אינם גבוהים. גם פרנק וויליאמס, שעל מועמדותו פורסם כאן לפני כשלושה שבועות, עדיין בתמונה.

בליטא פורסם כי רון מרסר (30, 2.01) מועמד להחליף את פארקר. מרסר, בחירה מספר 6 בדראפט 97', שיחק בעבר בבוסטון סלטיקס, דנבר נאגטס, אורלנדו מג'יק, שיקאגו בולס, אינדיאנה פייסרס, סאן אנטוניו ספרס וניו ג'רזי נטס, קבוצתו האחרונה. את העונה שעברה החמיץ מרסר עקב פציעה.

ולמרות כל האמור לעיל, במכבי נשקלת האפשרות לחכות עם החתמה אחת לפחות לתחילת חודש אוקטובר, "אז ניתן למצוא נפלי NBA במחיר טוב", כפי שהסביר גורם המקורב למערכת. "במכבי החליטו שלא להיכנע ללחצים ולהחתים שחקנים בפזיזות", המשיך הגורם ואמר, "אם לא יימצאו בזמן הקרוב השחקנים הראויים, מסיבות שונות, אף אחד לא יילחץ. במכבי יודעים שהשחקן אומנם יחמיץ את תקופת ההכנה, אבל יהיה מדובר בשחקן איכותי במיוחד".

"אני לא הולך לבכות על באסטון" (יואב בורוביץ', הארץ)

מאמן מכבי ת"א, נוון ספאחיה, אמר אתמול (שבת) בעקבות עזיבתו של מייסיאו באסטון: "הוא עשה הרבה דברים עבור מכבי, אבל אני לא הולך לבכות עליו. חתמתי חוזה עם מכבי, לא עם פארקר, באסטון או סולומון". ספאחיה, שיגיע מחרתיים ארצה, הוסיף: "כבר כשחתמתי במכבי, ידעתי שיהיו הרבה שינויים. עכשיו יהיו במכבי מאמנים חדשים ודור שחקנים חדש".

המאמן מעדיף לשמור על ערפול בכל הנוגע למועמדים להצטרף: "כל שם חדש שעולה גורר מיד פניות מצד מועדונים אחרים. אנחנו צריכים להחתים שחקנים בעמדות 2, 1 ו-4. אני מקווה שיהיו החתמות כבר בשבוע הקרוב".

עדכון ראשון: 29.7.06, 22:17
עדכון אחרון: 30.7.06, 07:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully