וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו איימאר בדרך לסראגוסה

29.7.2006 / 16:20

הקשר הארגנטינאי בן ה-27 עוזב את ולנסיה, שתקבל בתמורה למעבר כ-11 מיליון יורו. רוברטו קרלוס יחליט עד יום שני אם לעבור לפנרבחצ'ה

פאבלו איימאר, קשרה ההתקפי של ולנסיה, עובר לריאל סראגוסה, כך נטען היום (שבת) בכלי התקשורת בספרד.

על פי הדיווחים, הארגנטינאי בן ה-27 יחתום בסראגוסה על חוזה ל-4 שנים, בהן ירוויח 1.5 מיליון יורו לשנה. ולנסיה תקבל עבורו 11 מיליון יורו. איימאר יצטרף לקשר התקפי ארגנטינאי נוסף שהגיע לסראגוסה הקיץ, אנדרס ד'אלסנדרו, שהגיע בהשאלה מוולפסבורג, עם אופצייה לרכישה בתום העונה.

זו היא המכירה השנייה של ולנסיה השבוע, אחרי שכבר העבירה את מיגל אנחל מיסטה לאתלטיקו מדריד תמורת 5 מיליון יורו.

מאמן הקבוצה, קיקה סאנצ'ס פלורז, שכבר רכש הקיץ את פרננדו מוריינטס מליברפול, מעוניין בשירותיו של הפורטוגלי הבינלאומי, סימאו סברוסה, וביממה האחרונה העלתה ולנסיה את הצעתה עליו ל-18 מיליון יורו.

איימאר שיחק 6 עונות בולנסיה, במהלן סבל מלא מעט פציעות. הוא ערך 162 הופעות בליגה הספרדית, בהן כבש 28 שערים. הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ספרד, ובגביע אופ"א.

פנרבחצ'ה רוצה את רוברטו קרלוס

העיתון הספרדי "מארקה" מדווח שפנרבחצ'ה הטורקית מציעה לרוברטו קרלוס, מגינה הברזילאי של ריאל מדריד, חוזה, ותהיה מוכנה לשלם למועדון הספרדי כ-5 מיליון יורו עבורו.

מאמנה החדש של ריאל, פאביו קאפלו, היה זה שהביא את הברזילאי לקבוצה לפני 10 שנים, והוא היה רוצה לראותו ממשיך בסנטיאגו ברנבאו, אולם כעת נראה שההחלטה תשאר בידיים של המגן, שכנראה יחליט עד יום שני. את הקבוצה הטורקית מאמן שחקן העבר הברזילאי האגדי, זיקו.

עוד נטען בדיווח, כי אם קרלוס יעזוב, ריאל תנסה לרכוש את מגינה השמאלי של ליון ונבחרת צרפת, אריק אבידל. שחקן נוסף ששמו עלה כמועמד להגיע לריאל, הוא מחמדו דיארה, קשרה האחורי של אלופת צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully