וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד נוסף במשחק אימון למכבי חיפה

רומן רוזנבלט

29.7.2006 / 13:50

1:0 מול פורטפרויץ מהליגה שנייה בגרמניה. אולארה יהיה כשיר לליברפול. רוני לוי ראה את ליברפול מפסידה לקייזרסלאוטרן

יממה אחרי הגרלת השלב השלישי במוקדמות ליגת האלופות, שזימנה למכבי חיפה מפגש היסטורי (וכפי שזה נראה מהצד של האנגלים גם היסטרי) מול ליברפול, הבשורה הטובה ביותר מגיעה מכיוונו של הבלם רפאל אולארה, שצפוי להיות כשיר לקראת המשחקים.

הצ'יליאני, שנקע את רגלו באחד ממשחקי האימון באוסטריה, נח מספר ימים, ולאחר שקיבל טיפולים מהצוות הרפואי יהיה כשיר לחלוטין וישוב להתאמן עם הקבוצה כבר ביום שני כשהקבוצה תחזור לארץ. כמו כן, אולארה אמור לשחק במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה בשבת הבאה. מכבי חיפה אמורה לארח את המשחק הזה, אך אם המצב הנוכחי יימשך בצפון, ההתאחדות עשויה להחליט לדחות את המשחק או לחלופין להחליף את הביתיות בין הקבוצות.

חיים מגרלשוילי שסובל ממתיחה קלה בירך לא שותף אמש (שישי) במשחק אימון מול קבוצת פורטפרויץ מהליגה שנייה בגרמניה שהסתיים בהפסד 1:0. גם במשחק הזה שותפו שחקנים רבים, וזאת גם בשל פציעות וגם על מנת לתת מנוחה לכמה שחקנים בקבוצה. חיפה שלטה במהלך המחצית הראשונה של המשחק, אך לא הביאה את זה לידי ביטוי בשערים. בתחילת המחצית השני ספגו החיפנים את השער היחידי במשחק.

הרכב הקבוצה במשחק: ניר דוידוביץ, אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, איסלם כנעאן, אנדרסון חבייאר (רביד גזל, 75), חבייאר דירסאו (עבאס סואן, 67), אלן מסודי (גוסטבו בוקולי, 60), מאור מליקסון (ליאור רפאלוב, 73), יניב קטן (תומר חמד, 88), שלומי ארבייטמן (רוברטו קולאוטי, 46).

מחר (ראשון) תקיים הקבוצה משחק אימון נוסף, הפעם מול פאניוניוס אתונה היוונית. ביום שני צפויה הקבוצה לחזור לארץ.

לוי מתחיל לעקוב אחרי ליברפול

מאמן הקבוצה, רוני לוי, יצא הבוקר יחד עם המומחה הפיזיולוגי בוקי ירון והדובר רועי דניאל לליכטנשטיין הסמוכה, כדי לצפות במשחק ידידות בין ליברפול לקייזרסלאוטרן, בו הפסידו האנגלים 3:2.

בתחילת השבוע הבא עשויות להיות התפתחויות לגבי הקשר רביד גזל, והקבוצה תחליט אם להשאיר את הקשר שהצטיין במחנה האימונים בהולנד, או שמא תסכים לשחררו למכבי נתניה, החפצה בשרותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully