וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצ'ירוביץ' חתם בפנאתינייקוס

30.7.2006 / 14:42

הגארד הסלובני, שהיה מבוקש אצל מכבי תל אביב, העדיף לחתום אצל האלופה היוונית. ספנסר נלסון מצטרף לבנטון ובלאט באיטליה

מכבי ת"א ספגה אמש (שישי) מכה נוספת, שנוספה לאכזבות הרבות שעובר המועדון במהלך הקיץ. הסלובני סאני בצ'ירוביץ' (25, 1.95 מ') שהיה מועמד בכיר להצטרף לסגנית אלופת אירופה וכבר ניהל עם ראשי המועדון משא ומתן, העדיף לחתום לשנה אחת בשורות האלופה היוונית פנאתינאיקוס.

אחרי שמכבי איבדה בפגרה את פארקר, סולומון ובאסטון - היא ממשיכה להתקשות למלא את החורים שנפערו ולהשיג את השחקנים שהיא רוצה. לפנאתינאיקוס, לעומת זאת, ההחתמה של בצ'ירוביץ' מהווה בשורות טובות. אחרי שאיבדו את יאקה לאקוביץ' (שחתם בברצלונה) ואת ואסיליס ספאנוליס (שהצטרף ליוסטון רוקטס), הירוקים מאתונה הצליחו לחטוף ממכבי את הגארד המצטיין, ששיחק בעונה שעברה בקלימאמיו בולוניה והשיג ממוצעים של 11 נקודות ו-2.4 אסיסטים. ספאנוליס מצטרף לשחקני הרכש הקודמים של זלימיר אוברדוביץ', מאמן פנאתינייקוס, הליטאים רוברטס יבטוקאס וריימונאס שישקאוסקאס והיווני דימוס דיקודיס.

* אלופת צרפת לה-מאן צירפה לשורותיה את נבויסה בוגובאץ' (32, 199), שקלע בעונה שעברה 10.9 נקודות למשחק בלצ'ה ריו מהליגה הספרדית.

* בשנת החזרה שלה ליורוליג, לוטומטיקה רומא הכריזה על חידוש החוזים של הגארד המצוין דייויד הוקינס (24, 193) ושל הפורוורד בעל הקליעה המצויינת מבחוץ, אלסנדרו טונולי (32, 201).

* למרות שהוא טרוד בהכנות נבחרת רוסיה למוקדמות אליפות אירופה, ממשיך דיוויד בלאט לעבוד גם בקבוצתו בנטון טרוויזו, הממשיכה להתחמש לקראת העונה הבאה. בנטון החתימה את ספנסר נלסון (26, 203) ששיחק בעונה האחרונה בבאמברג הגרמנית ביורוליג. בעונה שעברה קלע נלסון 11.2 נקודות ב-28 דקות ב-20 משחקים, קטף 7.9 ריבאונדים ומסר 1.8 אסיסטים.

עדכון ראשון: 29.7.06 13:30
עדכון אחרון: 30.7.06 14:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully