וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגאסי נפרד מהקהל בלוס אנג'לס

29.7.2006 / 10:39

הפסיד ברבע הגמר לצ'יליאני גונזאלס, ואמר תודה לקהל הנרגש. גם רודיק בחוץ. קלייסטרס תפגוש את ואידיסובה בחצי הגמר בסטנפורד

הטניסאי [[אנדרה אגאסי]] הודח הלילה (שבת) מטורניר לוס אנג'לס, לאחר שהפסיד ברבע הגמר לצ'יליאני פרננדו גונזאלס 4:6, 6:3, 5:7. אגאסי, שזכה בטורניר בלוס אנג'לס ארבע פעמים בקריירה שלו, הודיע שיפרוש מטניס מקצועני בתום אליפות ארה"ב הפתוחה, כך שההפסד מול גונזאלס היה עוד שלב עצוב בפרידה שלו מאוהדיו בארה"ב. אלפי הצופים באיצטדיון עמדו על רגליהם דקות ארוכות בסיום המשחק, לפני שקד את הקידה המסורתית לעברם.

"אף פעם אי אפשר להכין את עצמך להתמודד עם הרגשות האלה", אמר אחרי ההפסד הטניסאי בן ה-36, שהטריף את הקהל אחרי שהציל שלוש נקודות משחק, "זה לא רק שאני נפרד ממשהו שעשיתי במשך 20 שנה, אני גם צריך להגיד שלום לכל כך הרבה אנשים שהיו טובים אליי לאורך השנים. זה מאוד יחסר לי".

פייבוריט נוסף של הקהל המקומי, אנדי רודיק, שדורג ראשון בלוס אנג'לס, נפרד גם הוא מהטורניר. רודיק הפצוע נאלץ לפרוש מרבע הגמר מול דמיטרי טורסונוב הרוסי בגלל כאבים בצד, לאחר שהתייעץ עם מאמנו החדש ג'ימי קונורס. "זה תמיד מאכזב לפרוש מטורניר בצורה כזאת", אמר בתסכול.

בחצי הגמר טורסונוב ייפגש עם גונזאלס. בחצי הגמר השני ישחקו טומי האס (שגבר על פול גולדסטין האמריקאי 3:6, 4:6) ודומיניק הרבטי הסלובקי (שניצח את 6:7, 2:6 את רובי ג'ינפרי).

ואידיסובה מחכה לקלייסטרס

קים קלייסטרס גברה על הרוסייה ורה זבורנבה, ועלתה לחצי גמר טורניר סטנפורד. הבלגית, האלופה מהשנה שעברה, התגברה על הפסד במערכה השנייה, והשלימה ניצחון 2:6, 6:3, 1:6. קלייסטרס תפגוש בחצי גמר מסקרן את הצ'כית בת ה-17 ניקול ואידיסבה, שגברה ברבע הגמר על סמנתה סטוסור האוסטרלית 4:6, 2:6.

בחצי הגמר השני ייפגשו המדורגת שנייה, השוויצרית פטי שניידר (שגברה על ג'יל קרייבאס האמריקאית 4:6, 5:7), והצרפתייה בת ה-18 טטיאנה גולובין (שהפתיעה את המדורגת רביעית, הגרמנייה אנה לנה גרונפלד, כשניצחה אותה 4:6, 6:7).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully