וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באסטון שווה 5-6 מיליון דולר לעונה"

29.7.2006 / 11:18

שחקנה של מכבי ת"א לשעבר חתם באינדיאנה פייסרס תמורת 1.8 מיליון דולר לשנתיים וסוכנו טוען שלארי בירד עשה עסקה מצויינת

מכה נוספת למכבי ת"א: מייסיאו באסטון, פורוורד הקבוצה בשלוש השנים האחרונות, שכבר סיכם את תנאיו לשלוש שנים נוספות בצהוב, חתם באינדיאנה פייסרס מה-NBA. באסטון קיבל את ההצעה המפתיעה מהפייסרס רק במהלך יום חמישי, ואתמול (שישי) טס באסטון לאינדיאנה ונודע עם [[לארי בירד]], שהציע לו כ-1.8 מיליון דולר לשנתיים. באסטון החליט לקבל את ההצעה, והלילה סוכמו פרטי ההסכם בין הצדדים. באסטון כבר עבר את הבדיקות רפואיות.

יש לציין כי באסטון, כאזרח אמריקאי, אמור לשלם מס של כמעט 40%, ולכן ירוויח באינדיאנה שכר נמוך יותר מאשר יכל להרוויח במכבי. "באסטון ראה בגיל 30 את ההזדמנות האחרונה להגשים את החלום הגדול שלו", אמר הערב אחד ממכריו של השחקן. "הוא מרגיש שאף פעם לא קיבל את הצ'אנס שהיה ראוי לו ב-NBA, ועכשיו זה הגיע".

"אני מעדיף לקבל מעט דקות ב-NBA מאשר להיות כוכב באירופה", צוטט באסטון באתר הרשמי של הפייסרס, "כל שחקן כדורסל חייב לבחון את עצמו מול הטובים ביותר. אני רואה שחקנים כמו בוריס דיאו או טיישון פרינס, ואני מרגיש שאני יכול לשחק איתם באותה ליגה. אין לי ספק בזה". סוכנו של באסטון, מארק ברטלשטיין, התקשה כנראה להירגע מהחוזה הנמוך יחסית עליו חתם השחקן שלו ואמר: "באסטון הוא שחקן ששווה 5-6 מיליון דולר. אני חושב שהפייסרס פשוט גנבו אותו". דוני וולש, שיחד עם לארי בירד אחראי על ההחלטות המקצועיות באינדיאנה הוסיף: "הוא יכול להתאים מאוד לקבוצה שלנו. אני צופה שהעבודה שלו תהיה בעיקר בריבאונד, בהגנה ובחסימות".

באסטון הוא רק חלק ממהפכה שעוברת אינדיאנה בקיץ הנוכחי, שבמהלכו צירפו הפייסרס לסגל שמונה שחקנים חדשים. מלבד הרוקי'ס שון וויליאמס וג'יימס ווייט, הגיעו למועדון גם הוותיקים מרקיז דניאלס, דרל ארמסטרונג, רואל מרשל, ג'וש פאוול ואוריאן גרין.

שמעון מזרחי אישר את דבר עזיבתו של באסטון, ואמר לוואלה! ספורט כי "זה דבר שהתפתח במהלך היממה האחרונה. הסיכום הושג למעשה רק ביום שישי לפנות בוקר. חשוב להדגיש שהכל, מהרגע שבאסטון קיבל את ההצעה, היה בידיעתנו".



כעת ינסו במכבי לקדם את אופציית מרכוס הייסליפ, אשתקד באולקר איסטנבול (העמיד ממוצעים של 11.8 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-1.5 חסימות ב-18 משחקי יורוליג).

עדכון ראשון: 28.7.06, 18:18
עדכון אחרון: 29.7.06, 18:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully