וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו נפצע ולא ייצא לליטא

שגיא ניר

29.7.2006 / 22:57

קפטן הנבחרת נפצע בקרסול באימון האחרון לפני הנסיעה לטורנירי ההכנה, ייעדר שלושה שבועות. רוט ייצא במקומו, נאור וליובין נופו

צביקה שרף, מאמנה של נבחרת ישראל בכדורסל, סבל מלא מעט כאבי ראש בשבועות האחרונים בכל הקשור לסגל הנבחרת. אחרי מחנה האימונים המוצלח באשקלון, הוא קיווה לפתוח דף חדש ולצאת בראש שקט לטורנירי ההכנה בליטא ואסטוניה, אלא שבאימון האחרון לפני הטיסה הוא קיבל מכה נוספת, יותר נכון הקפטן שלו.

מאיר טפירו נפגע בקרסולו 5 דקות לסיום האימון ובצילום שעבר בתל השומר התברר כי הוא סובל מסדק בכף הרגל וייעדר שלושה שבועות. מי שייצא במקומו לליטא הוא מורן רוט, שנופה אתמול מהסגל לנסיעה.

מי שערך הערב את אימון הבכורה שלו בנבחרת בקמפיין הנוכחי היה יותם הלפרין, שהשהות הממושכת שלו גרמה לחוסר שביעות רצון מצידו של המאמן צביקה שרף. "לא היו חיכוכים, היה קצת לחץ לגיטימי משני הצדדים אבל זה מאחורינו", אמר הלפרין. "עכשיו יוצאים לדרך".

שרף עצמו התייחס לקורה בנבחרת עוד לפני היוודע חומרת הפציעה של טפירו: "אני שמח שיותם פה, אבל אימון ראשון הוא לא מבחן לכלום. הסגל מלא והגיע הזמן, ומעכשיו יש לנו 32 יום להתכונן ונראה מה נעשה בזמן הזה. אנחנו רוצים לתרגל הרכבים, כי למדנו כבר בשנה שעברה שרק משחקי האימון מכניסים את השחקנים לכושר משחק".

שרף מביע פסימיות לגבי סיכויי חזרתו של גור שלף, שסובל מפציעה בקרסולו. במידה ולא יוכל לחזור לאימונים עם שובה של הנבחרת מהטורנירים הקרובים, הוא כבר לא יוכל להצטרף לסגל.

אתמול צימצם שרף צימצם ל-14 שחקנים את הסגל שייצא לנסיעה הקרובה. מי שיישארו בבית יהיו ליאור ליובין ומתן נאור.

מחר לפנות בוקר תטוס הנבחרת לשני טורנירים בינלאומיים בליטא ואסטוניה, ולקראת הנסיעה שיחרר שרף את השניים, שימשיכו להשתייך לסגל הרחב. באימון הערב לקחו חלק רוט ונאור, ליובין הפצוע נעדר.

בין 14 שחקני הסגל נמצאים עמית תמיר, ג'יימי ארנולד ויותם הלפרין, שלא שהו עם הנבחרת מיום האימונים הראשון. בליטא תפגוש הנבחרת את נבחרות ליטא, סנגל ורוסיה, אותה מאמן דיוויד בלאט. לאחר מכן תצא הנבחרת לאסטוניה שם תשחק מול הנבחרת המקומית, אוקראינה והונגריה, מולה שיחקה בטורניר ההזדמנות האחרונה בקיץ הקודם.

עדכון ראשון: 28.7.06 16:42
עדכון אחרון: 29.7.06 22:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully