וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק בגלל פרגוסון עזבתי את מנצ'סטר"

28.7.2006 / 19:37

רוד ואן ניסטלרוי הוצג רשמית כשחקן ריאל מדריד, והתפנה להאשים את מנג'ר היונייטד: "מערכת היחסים בינינו הסתיימה בצורה מאכזבת"

רוד ואן ניסטלרוי ההולנדי עבר את הבדיקות הרפואיות במדריד, והוצג כשחקן המועדון בשעות הערב. "הוא בכושר מצוין והוא יכול להצטרף למועדון", אמר היום (שישי) רופא ריאל, אלפונסו דל קורל.

"זה מדהים להיות כאן. זה חלום שהתגשם", אמר ההולנדי. "כשריאל פונה אליך אתה לא חושב בכלל כי אתה יודע שהם מספר אחת".

ואן ניסטלרוי התייחס גם לשיתוף הפעולה המחודש שמצפה לשחקן עם דייויד בקהאם, איתו שיחק במנצ'טסר. "אני מתגעגע לבקס. כשהוא עזב את מנצ'סטר הייתי עצוב לאבד אותו כשחקן וכחבר. היו לנו ימים נפלאים ואני מקווה שנוכל לשחזר אותם".

"אני מאוד שמח להחתים שחקן נוסף על פי דרישתו של פאביו קאפלו", אמר נשיא המועדון רמון קלדרון, שהעביר לחשבון הבנק של מנצ'סטר יונייטד 15 מיליון יורו עבור החלוץ ההולנדי.

"היחסים שלי עם פרגוסון נגמרו"

ואן ניסטלרוי סיפר כי הסיבה היחידה שבגללה עזב את יונייטד היא יחסיו עם המנג'ר אלכס פרגוסון. "מערכת היחסים שלי עם פרגוסון הסתיימה בצורה מאוד כואבת", אמר ההולנדי, "האוהדים או המועדון לא היו קשורים לזה, אלו היחסים שלי עם המנג'ר שהסתיימו. הגעתי למסקנה שעדיף יהיה לעזוב".

"היו לי חמש שנים נהדרות במנצ'סטר, ולעולם לא אשכח את האהבה חסרת התנאים שקיבלתי מהאוהדים", אמר ואן ניסטלרוי, "גם פרגוסון עשה עבורי המון, הוא המתין לי תקופה ארוכה כשהייתי פצוע ולאחר מכן נתן לי את הזמן ואת הביטחון כדי שאחזור לשחק. אבל קרה מה שקרה, ומערכת יחסים טובה הסתיימה. זה היה מאוד מאכזב מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully