וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה לא מעוניינת בווירה

28.7.2006 / 12:37

המנהל הספורטיבי של המועדון צ'יקי בגיריסטיין מדגיש שאף שחקן נוסף לא יצטרף לסגל של אלופת אירופה. סביולה עשוי להישאר במועדון

הסגל של ברצלונה חתום וסגור לעונה הבאה, מה שאומר שפטריק ויירה לא נמצא בתוכניות של אלופת אירופה, כך אמר אתמול (חמישי) המנהל הספורטיבי של המועדון צ'יקי בגיריסטיין.

"לא יצרנו קשר עם ויירה, וזה פשוט לא נכון בשום צורה שהיא ששקלנו לצרף אותו", אמר בגיריסטיין, והזים את השמועות של כך שהקטלונים מתכננים מחטף של הרגע האחרון בניסיון להביא את הצרפתי של יובנטוס, שקושר בשבועות האחרונים לאינטר, האלופה הרטרואקטיבית של 2006. "הסגל של בארסה מלא לחלוטין. כשהיינו בטורינו ניהלנו מו"מ רק על ג'יאנלוקה זמברוטה וליליאן תוראם. השם של ויירה כלל לא עלה".

חאבייר סביולה, לו חוזה במועדון, צפוי לצאת עם יתר חבריו למסע האימונים ומשחקים בארה"ב, בזמן שבגיריסטיין ינסה למצוא לו קבוצה חדשה. "קיבלנו כל מיני הצעות, אבל אף אחת לא התאימה לשחקן ולנו", אמר בגיריסטיין, שפסל מעבר של הארגנטינאי לפנאתינייקוס. "נמשיך לנסות ולפתור את העניין, אבל אם זה לא יילך סביולה היא שחקן הסגל כמו כל שחקן אחר". הדד ליין לרשום שחקנים הוא ה-31 באוגוסט, ואם החלוץ יישאר בבארסה עד אז, סביר להניח ששם יישאר עד סוף העונה, או לפחות עד חלון ההעברות בינואר.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully