וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב החתמות ב-NBA

28.7.2006 / 10:02

הסלובני אורוש סלוקאר הצטרף לטורונטו, שון מרקס לפיניקס, מיקי מור לניו ג'רזי, ואריזה חתם מחדש באורלנדו. ג'פריס בדרך לניקס

הג'נרל מנג'ר של הטורונטו ראפטורס, בריאן קולאנג'לו, צירף עוד אירופאי, כאשר החבר החדש במועדון הבינלאומי של ה-NBA הוא אורוש סלוקאר הסלובני, שנבחר במקום ה-58 בדראפט וקיבל חוזה לעונה אחת. את העונה שעברה בילה סלוקאר בבנטון טרביזו של דייויד בלאט ועוזר הג'נרל מנג'ר החדש של הראפטורס, מאוריציו ג'רארדיני. באיטליה קלע הסלובני 4.9 נקודות והוריד 3.1 כדורים חוזרים.

האירופאיים שמשחקים במועדון, מלבד סלוקאר, הם הנבחר הראשון בדראפט, אנדראה בארניאני האיטלקי, ראשו נסטרוביץ' הסלובני, וחוזה קלדרון וחורחה גרבחוסה הספרדים. אליהם יצטרף אנתוני פארקר, ששיחק בעונות האחרונות במכבי תל אביב.

חדשות נוספות

* ניו ג'רזי צירפה את הסנטר של הסוניקס מיקי מור בתמורה לבחירת דראפט סיבוב שני ב-2009. מור, סנטר בגובה 2.13 מטר, העמיד ממוצעי קריירה של 4.5 נקודות ו-3.1 כדורים חוזרים. בשמונה עונות בליגה הוא שיחק בשבע קבוצות (דטרויט, בוסטון, אטלנטה, יוטה, קליפרס, סיאטל, ועכשיו ניו ניו ג'רזי).

* שון מרקס הוחתם על ידי פיניקס, ויביא לקבוצתו החמישית בליגה (אחרי טורונטו, מיאמי, סיאטל וסן אנטוניו) את כל 3.1 הנקודות ו-2 הקרשים שהוא מביא לכל משחק ומשחק לאורך הקריירה המפוארת שלו. הרכש הניו זילנדי יצטרף לסטיב נאש הקנדי, ליאנדרו בארבוסה הברזילאי, בוריס דיאו הצרפתי, ראג'ה בל מאיי הבתולה, ופט בורק האירי.

* אורלנדו החתימה מחדש את טרבור אריזה, שהיה שחקן חופשי מוגבל. הפורוורד האתלטי הגיע למג'יק במהלך העונה שעברה יחד עם החוזה המסתיים של פני הארדווי בתמורה לסטיב פרנסיס, שעשה את הדרך ההפוכה לניו יורק ניקס. ב-57 משחקים בעונה שעברה העמיד אריזה ממוצעים של 4.6 נקודות, 3.8 נקודות וחטיפה אחת.

* הבעלים של ההורנטס ג'ורג' שין טוען כי הרכישה של הסיאטל סופרסוניקס בידי אנשי עסקים מאוקלהומה סיטי לא תשפיע על מועדונו, שאמור לחזור לניו אורלינס בעונת 2007/8, אחרי שהשיקום מההרס של ההוריקן קתרינה יגיע לקיצו. "כרגע הכל הולך טוב ונראה שאנחנו חוזרים", אמר שין. "אין לי מושג מה יקרה בפועל, אני לא מגיד עתידות".

* ג'ון לוקאס השלישי, בנו של שחקן הרוקטס בעבר ג'ון לוקאס ג'וניור, צפוי לחתום ביוסטון בימים הקרובים, כן טוען סוכנו דייויד פאלק. הגארד (1.80 מטר) קיבל שני חוזים לעשרה ימים בעונה שעברה, ושיחק במדי הטילים בליגת הקיץ.

* הטרייד שיביא את אל הרינגטון לאינדיאנה תקוע. ההוקס והפייסרס סיכמו שהחוזה שיחתום השחקן באטלנטה, רגע לפני שיועבר לאינדי, יהיה בסביבות ה-60 מיליון דולר. בתמורה יעברו בחירת דראפט סיבוב שני עתידית, טרייד אקספשן בשווי 7.5 מיליון דולר, ומזוודת מזומנים. כמות הירוקים שתופיע באותה מזוודה היא מה שמעכב את העסקה.

* הפורוורד הרוסי סרגיי מוניה שוחרר על ידי סקרמנטו, אחרי שהגיע בטרייד מפורטלנד ושיחק שלושה משחקים בלבד. המהלך יפנה לקינגס מיליון דולר מתחת לתקרת השכר. הוא ביקש מראשי המועדון לשחררו כדי שיוכל לחזור ולשחק באירופה.

* הניו יורק ניקס הגישו הצעה לג'ארד ג'פריס מוושינגטון. על פי הדיווחים השחקן (בחירה 11 בדראפט 2002) כבר סיכם את תנאיו וחתם בניקס, אבל מכיוון שג'פריס הוא על תקן של סוכן חופשי מוגבל, לוויזארדס יש שבוע להשוות ההצעה, ולמנוע ממנו להפוך לרכש הבולט ביותר של אייזיאה תומאס בפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully