וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן תדע בשבוע הבא אם תשתתף באלופות

28.7.2006 / 9:20

תשתתף בהגרלת האלופות על תנאי. נשיא ריאל מנסה למנוע את "המלחמה" שהכריזה עליו מילאן בעניין קאקה: "זו הייתה אי הבנה"


אופ"א תאפשר למילאן להשתתף היום (שישי) בהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אבל תקבל החלטה סופית בעניין ביום רביעי הבא, כך הודיעה התאחדות הכדורגל האירופאית.

ביום שלישי האחרון הצליחו הרוסונרי לזכות בערעור בפרשת הטיית המשחקים, והעונש המופחת של המועדון איפשר לו להירשם כאחת מארבע הנציגות של איטליה בליגת האלופות של העונה הבאה. אבל אופ"א שומרת לעצמה את הזכות להרחיק את הקבוצה מהמפעל. כל החלטה תאלץ לעבור דרך בית הדין הספורטיבי במקרה של ערעור.

עוד בנושא מילאן: נשיאה החדש של ריאל מדריד רמון קלדרון עושה מאמצים מסוימים לשפר את מערכת היחסים הרעועה מינוס של מועדונו עם הרוסונרי. סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאנו תקף בחריפות את ריאל לאחר שזעם על הניסיונות של הספרדים לפתות את הקשר הברזילאי קאקה לערוק מהסן סירו לסנטיאגו ברנבאו.

"קראנו בפליאה גדולה את הראיון שהענקת לעיתון 'מארקה'", אמר קלדרון במכתב פתוח לגליאני. "אנחנו בטוחים לחלוטין שכל זאת נובע מאי הבנה נוראית בין המועדונים. אנו כותבים את המכתב הזה בתקווה שנוכל לחדש בהקדם האפשרי את היחסים החמים בין שני המועדונים הגדולים שלנו".

כזכור, קלדרון הבטיח במהלך מערכת הבחירות לנשיאות ריאל שאם ייבחר יביא את קאקה. קלדרון נבחר ב-3 ביולי, אחרי שקאקה הספיק להאריך את החוזה שלו במילאן עד 2011, אבל זה לא מנע מהמנהל הטכני החדש של המועדון, פז'ה מיאטוביץ', להציע לברזילאי חוזה בסך 70 מיליון יורו לשבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully