וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "רוצה להציל את החברות עם אייל"

רומן רוזנבלט

27.7.2006 / 23:52

הבעלים של מכבי נתניה מנסה לקרר את הגזרה עם אייל ברקוביץ', ונשמע מפוייס. הקבוצה ניצחה 2:3 את אשפנבורג במשחק אימון

אחרי יומיים של התבטאויות שונות בתקשורת לגבי פרשת פיטוריו של אייל ברקוביץ, ממשיך דניאל יאמר, בעלי מכבי נתניה לנסות ולהרגיע את האוירה.

היום (חמישי) התקשר יאמר לאייל ברקוביץ', שוחח עימו על ההתפתחויות האחרונות סביב הקבוצה, ועל מה שקרה ביניהם. כמו כן קבעו השנים להיפגש ברגע שיחזור יאמר לישראל. בעניין זה אמר היום יאמר עצמו: "התקשרתי לאייל והסברתי לו ששנינו צריכים לחתוך את הכעס ולהתרכז בבנייה מחודשת של החברות בינינו. הוא עשה הכל למען מכבי נתניה ולמעני, אבל לצערי לא הצלחנו בדרך, וזו לא אשמתו של אף אחד מאיתנו. אני מבקש מכולם לכבד את מה שיש בינינו, כי אני רוצה להציל את החברות שלנו. כשאחזור לישראל אשב עם אייל ואלבן את העניינים".

מכבי נתניה קיימה היום את משחק האימון הלפני אחרון שלה במחנה האימונים בגרמניה. נתניה פגשה את קבוצת אשפנבורג מהליגה הרביעית בגרמניה וניצחה 2:3, משערים של אבישי ז'אנו (פנדל), ערן לוי ואמיר טגה, שמלבד הכיבוש, הורחק במהלך המחצית הראשונה של המשחק לאחר שספג שני כרטיסים צהובים.

במשחק שותפו בעיקר שחקני ההרכב השני שקיבלו הזדמנות לשכנע את המאמן אלי גוטמן שמי מהם ראוי לחולצת ההרכב הראשון, כאשר המגן הותיק אבישי ז'אנו שימש כקפטן.

מחר צפויים להצטרף למחנה הקבוצה שני האוהדים שזכו בשהייה של שלושה ימים, בהגרלה שנערכה לפני היציאה לגרמניה בין הנרשמים למועדון החברים של הקבוצה. השניים ישהו עם הקבוצה עד לחזרתה לארץ בלילה שבין ראשון לשני.

ביום שבת הקרוב תקיים הקבוצה את משחק האימון האחרון והרציני ביותר במחנה, מול נירנברג מהליגה הבכירה בגרמניה, כאשר על פי ההערכות של גורמים במועדון הגרמני צפויים להגיע למשחק בין 3,000 ל-5,000 צופים.

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן שכבר לפני כשבוע הסביר כי ייצא בהצהרות רק עם סיום המחנה חזר על הבטחתו הערב כשאמר:"זה משחק חשוב מאוד לסיכום המחנה. אחרי המשחק אוכל להגיד מה מצבה של הקבוצה".

בעקבות ההתפתחויות שחלו בימים האחרונים במכבי חיפה ובמכבי נתניה, סוגיית חזרתו של רביד גזל למדי מכבי נתניה עשויה לתפוס תאוצה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully