וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו 3:3 להפועל ת"א מול ספרטה רוטרדאם

ניר איסקוב

27.7.2006 / 23:09

איבן יוליץ', כפיר אודי וביברס נאתכו כבשו מול הקבוצה ההולנדית. שום שוקל לצרף בלם זר במקום קשר אחורי. סגול ביקר במחנה

הפועל ת"א, העושה במחנה אימונים בהולנד, סיימה הערב (חמישי) בתיקו 3:3 משחק אימון מול ספרטה רוטרדאם מהליגה הראשונה במדינה.

מאור פרץ הבקיע שער עצמי וקבע את תוצאת המחצית, אולם איבן יוליץ', שהחל לכבוש במשחקים האחרונים, איזן. ההולנדים כבשו פעמיים ועלו ל-1:3, אך כפיר אודי וביברס נאתכו, ששולבו כמחליפים, הישוו עד לסיום. בקבוצה מציינים לטובה את נאתכו בן ה-18, המפגין יכולת מצוינת במחנה, וכן את קשר הרכש הארגנטיני, לוסיאנו דה ברונו.

הפועל ת"א פתחה בהרכב הבא: שביט אלימלך, תומר חליבה, טל חן, וואליד באדיר, מאור פרץ, יוסי אבוקסיס, לוסיאנו דה ברונו, ברוך דגו, סלים טועמה, אליניב ברדה, איבן יוליץ'. כן שותפו: דני בונדר, רמי דואני, גל שיש, שי אבוטבול, מסאי דגו, ביברס נאתכו, יקיר לוסקי, כפיר אודי וזיטו אוגבונה. חאבייר פאז וגיל ורמוט פצועים.

המאמן יצחק שום, שוקל לצרף בלם זר נוסף לצדו של פאז, במקום קשר אחורי זר. בהפועל הכחישו אפשרות שלפיה לקבוצה יצורפו בלם וקשר זרים, ואז יושאל אוגבונה לקבוצה אחרת.

לראשונה מאז רכש את הקבוצה, הגיע היום הבעלים של חברת "כתר" סמי סגול, למחנה האימונים של מחזיקת הגביע, שוחח עם שום וחזה במשחק מול ספרטה רוטרדאם. מחר (שישי) ישוב סגול לישראל. אגב, ההולנדים גבו 6 יורו כדמי כניסה, ולהם היה זה משחק אימון ראשון הקיץ בו הם לא מנצחים.

קבוצת הנוער של המועדון, העושה במחנה אימונים בבולגריה, הביסה הערב במשחק אימון 0:5 את ספרטק וארנה.

אלן פארדיו, מאמן ווסטהאם, שסיימה מחנה אימונים בשבדיה, אמר אתמול על ג'ון פנטסיל שנבחן בקבוצתו: "ג'ון היה טוב. הוא שחקן מנוסה ויכול להיות שיש לו את מה שאנחנו צריכים. בהמשך השבוע נחליט לגביו ונמשיך בשיחות".

הפועל ת"א מעוניינת שפיני זהבי ייצג אותה, במקרה שווסטהאם אכן תבקש לפתוח במו"מ על העברתו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully