וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו מתרחק ממכבי ת"א

28.7.2006 / 8:34

פערים כספיים בין הצדדים הובילו גורמים בקבוצה להצהיר כי יעדיפו בלם זר. מכבי הפסידה לניימיכן 2:1, צ'ארלס הגיע להיבחן

הבלם הארגנטינאי, תומאס צ'ארלס (21), שחקן אינדיפנדיינטה, נחת אתמול בהולנד והצטרף למחנה האימונים של מכבי ת"א. תנאיו הכספיים טרם סוכמו, אבל הסכים להגיע בכל זאת למחנה אחרי שבועות ארוכים של ניסיונות שכנוע מצד אנשי מכבי. במידה שירשים, יוחתם בקבוצה. צ'ארלס לא שיחק העונה במדי אינדיפדנייטה בליגה אפילו לא דקה.

"מדובר בשחקן שאנחנו מנסים להביא כבר תקופה ארוכה", אמר אתמול גורם במכבי,"יש עמו עדיין פערים כספיים אבל כאלה שניתן לסגור. בוא נראה קודם שהוא אכן שחקן טוב ואז נדאג לשאר". אופציה נוספת שעומדת בפני הצוות המקצועי הוא בדמות הבלם הסרבי, מילאן מרטינוביץ', שכבר החל להתאמן עם הקבוצה.

אריק בנאדו ממשיך להתרחק ממכבי. אתמול אמור היה הבלם להיפגש עם מאיר שמיר על מנת לדון בפערים הכספיים בין הצדדים, אולם הפגישה בוטלה בהוראת אנשי מכבי. ממכבי נמסר כי הם ימשיכו במו"מ עם הבלם רק במידה שאחד משני הבלמים הנבחנים לא יוחתם.

הפסד לניימיכן

מכבי ת"א קיימה הערב (חמישי) את משחק האימון הלפני אחרון שלה במחנה האימונים בהולנד, הפעם מול ניימיכן מהליגה הראשונה, במסגרת טורניר שיצא לדרך בעיר דן הלדר. מכבי ת"א הפסידה 2:1 וביום שבת תתמודד מול הקבוצה המקומית, לפני שתחזור לארץ. במסגרת התקמון של הטורניר, מכבי ת"א יכלה לזכות להרוויח בנקודות בדו קרב בעיטות מ-11 מטרים שהתקיים בסיום הזמן החוקי, אלא שהיא הפסידה גם בו, הפעם 3:1.

אלי כהן בחן במשחק הזה את שלושת הזרים שהתאמנו בקבוצה בימים האחרונים: מילאן מרטינוביץ', איוואן ראזיץ' וכריסטיאן אגוי. הצהובים עלו ליתרון בדקה ה-22, כשתמיר כהן בישל לרועי דיין שכבש מקרוב. במחצית השניה אלי כהן ביצע לא מעט חילופים וכעבור 13 דקות ההולנדים ניצלו את זה כדי להשוות ל-1:1. יוסי שבחון ערך את הופעת הבכורה שלו בדקה ה-73, כשהחליף את אבי נמני.

עדכון ראשון: 27.7, שעה 22:10
עדכון אחרון: 28.7, שעה 8:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully