וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות בבני יהודה לקראת הגרלת גביע אופ"א

ניר איסקוב

27.7.2006 / 21:36

בקבוצה של ניצן שירזי ניכרת תכונה רבה בנוגע לזהות היריבה אותה תפגוש, בהופעה האירופית הראשונה שלה. ההונגרי הנבחן שוחרר

בבני יהודה ניכרת התרגשות רבה לקראת הגרלת משחקי השלב השני של מוקדמות גביע אופ"א מחר (שישי), אשר תועיד למועדון הצנוע משכונת התקווה השתתפות היסטורית במפעל אירופי.

"אנחנו בהחלט מתרגשים", סיפרה דוברת המועדון, רונית אשכנזי, לוואלה! ספורט. "זו פעם ראשונה שהמועדון מגיע לאירופה, ולנו יש זכות להיות חלק ממנו בתקופה הזו. השחקנים מדברים על זה, ומתרגשים לגלות מי תהיה הקבוצה הראשונה שאנחנו הולכים להתמודד מולה". המנכ"ל משה דמאיו, המריא הערב (חמישי) לז'נבה, וייצג את המועדון בהגרלה.

בקבוצה קיבלו כמובן בסיפוק רב את החלטת אופ"א שלא להעביר, לפחות בשלב זה, את אירוח המשחקים הבינלאומיים מישראל. "אנו שמחים ומרוצים מהחלטת אופ"א, ושמחים על כך שלא נותנים פרסים לטרוריסטים ומאפשרים לנו לשחק בארצנו מול הקהל שלנו", אמרה אשכנזי לאתר הרשמי של בני יהודה.

המגעים לצירופו של ליאור אסולין נמשכים, ובקבוצה מעריכים כי בסופו של דבר ינחת החלוץ בשכונת התקווה. בינתיים, החליט המאמן ניצן שירזי, לשחרר את החלוץ ההונגרי הנבחן, טיבור קלינה. עד סיום המחנה, ביום ראשון הקרוב, לא מתוכננים להיבחן זרים נוספים. יאיר אזולאי, שנוסה במהלך המחנה בעמדת המגן השמאלי, מפגין יכולת טובה, ועשוי לפתור לשירזי את דילמת איוש העמדה, לפחות עד הצטרפותו הצפויה של דדי בן דיין בנובמבר.

השוער וינסנט אנייאמה, התייחס להתנהלות המחנה עד כה באתר הרשמי: "אנחנו עובדים קשה, והאווירה במחנה מצוינת. אני חושב שמיום ליום אנחנו מתגבשים מכל הבחינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully