וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סבירות גבוהה שוואגנר יוחתם במכבי ת"א"

כפוף לבדיקות הרפואיות. התקציב יהיה הגבוה אי פעם. מחריפה המלחמה עם גרשון: אולימפיאקוס פנתה לבורשטיין, תחתים את אקר

לאחר שאיבדו, ככל הנראה, את אלכס אקר לטובת אולימפיאקוס פיראוס, עברו אנשי מכבי ת"א לשם הבא ברשימת המועמדים, דוואן וואגנר. במכבי אין עוררין על כישרונו ויכולותיו של האמריקאי, אך בד בבד קיים חשש גדול באשר למצב בריאותו. ואגנר, שנבחר במקום השישי בדראפט 2002, נעדר בשנתיים האחרונות מהמגרשים עקב דלקת קשה במעי.

בקבוצה החליטו לערוך לשחקן בדיקות רפואיות מדוקדקות, כשמוני פנאן המליץ לערוך אותן בארה"ב, בעוד גורמים אחרים בהנהלת הקבוצה שוקלים להביאו לבדיקות בארץ. "וואגנר מוכן לשחק במכבי, וכבר קיימות הבנות בין הצדדים בעניין השכר", אמר הערב (חמישי) גורם המקורב למועדון. "כעת השאלה הגדולה היא האם הוא כשיר מבחינה בריאותית. אם כן, קיימת סבירות גבוהה שוואגנר יוחתם".

אלכס אקר, שנחשב עד שלשום למועמד המוביל למלא את מקומו של אנתוני פארקר, נחת אחר הצהריים באתונה, מלווה באחיו ומנהלו האישי, כריס אקר. "באתי כדי לנהל שיחות עם אולימפיאקוס", אמר אקר לעיתונאים היוונים בצאתו משדה התעופה. "אשמח לראות מה יש להם להציע לי, ואז אחליט. הגעתי גם כדי להתרשם מהעיר עצמה. ב-NBA לא קיבלתי את ההזדמנות להראות מה אני יכול ויודע לעשות, לכן החלטתי לשנות כיוון בקריירה שלי". כשנשאל לגבי מועמדותו למכבי, הוסיף: "אני לא רוצה לדבר כרגע על הקבוצות האחרות שרצו אותי. אני רק רוצה להוכיח שאני שחקן טוב ו-ווינר. זו סיבה טובה מספיק להגיע לאולימפיאקוס, שהיא במה מצויינת".

היום נודע כי גם טל בורשטיין היה על הכוונת של פיני גרשון ואולימפיאקוס ושיחות ראשוניות בין הצדדים נערכו, אולם המגעים לא הבשילו לכדי חתימה. בורשטיין, כפי שפורסם השבוע, צפוי להמשיך במכבי ת"א בשלוש השנים הבאות. דייויד בלותנטל צפוי לחתום בקלימאמיו בולוניה, יריבתה העירונית של וירטוס, בה שיחק העונה האחרונה.

גרשון רוצה פתאום את בורשטיין (יואב בורוביץ', הארץ)

תקציב מכבי ת"א בעונה הקרובה יהיה הגבוה אי פעם בתולדות המועדון, והוא צפוי להגיע לכ-15 מיליון דולר. מדובר בעלייה של 20%, לאחר שבעונה שעברה עמד התקציב על 12.5 מיליון דולר. זהו נתון מפתיע לנוכח נטישת צוות המאמנים ושחרור השחקן היקר בסגל, אנתוני פארקר. מאידך, יש לקחת בחשבון את העלייה החדה בשכרם של ניקולה וויצ'יץ' ומייסיאו באסטון והעובדה שישראל במצב מלחמה, כך שמכבי נאלצת לשלם סכומים גבוהים ביותר לשחקני חיזוק חדשים. "נכון שבעונה הבאה התקציב יהיה גבוה יותר, אולם המציאות השתנתה ולא ראוי שמישהו יפשפש לנו בכיסים הפרטיים", אמר חבר הנהלה בכיר.

המערכה בין פיני גרשון למכבי תל אביב מחריפה. אמש התברר כי אולימפיאקוס, אותה מאמן גרשון, פנתה לאחרונה לטל בורשטיין. בורשטיין, יש לציין, מצוי בימים אלה במו"מ עם מכבי וצפוי לחתום על חוזה בימים הקרובים. פנייתו של גרשון בעניינו מפתיעה ביותר על רקע יחסיו המעורערים עם השחקן בתקופה בה אימן אותו.

מי שלא ישחק במכבי בעונה הבאה הוא דייויד בלות'נטאל, שסיכם אמש בקלימאמיו בולוניה.

עדכון ראשון: 27.7, שעה 20:08
עדכון אחרון: 28.8, שעה 8:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully