וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן חוזר להפועל חולון

שגיא ניר

27.7.2006 / 19:02

אחרי שכבר מונה למאמן רמת גן, סיכם הבעלים של חולון עם ראש העיר את חזרתו כמאמן הקבוצה בליגת העל. "מעולם לא עזבתי את חולון"

אחרי קיץ ארוך שכלל בעיות תקציב, איומי עזיבה ומעבר לעירוני רמת גן בה אמור היה לשמש כמאמן, חוזר מיקי דורסמן להפועל חולון. דורסמן, הבעלים של הקבוצה בארבע השנים האחרונות ומאמן הקבוצה בעונת העלייה לליגת העל, ישמש גם בעונה הקרובה כבעלים וכמאמן בליגת העל.

היום (חמישי) נפגש דורסמן עם ראש עיריית חולון מוטי ששון, שם יושרו ההדורים בין השניים והוצג לו התקציב שגוייס על ידי כמה מאוהדי הקבוצה בשבועיים האחרונים. על פי ההסדר, מחצית מתקציב הקבוצה, שיעמוד על כמיליון דולר, יגיע מהקצבות העירייה ומספונסרים, כשהחלק השני יגיע מהקצבות מנהלת הליגה ומכיסו הפרוי של דורסמן.

"סוכם שהם עושים מאמץ עד יום שלישי ואז נשב ונדבר", אמר דורסמן, שסרב לאשר את הידיעה. "המצב לא השתנה מהיום הראשון. מעולם לא עזבתי את חולון, רק אמרתי שאאמן ברמת גן".

בפגישה שהתקיימה בעירייה, הוסכם כי דורסמן ישאר במועדון בשנים הקרובות, וישמש גם כנציגה במנהלת הליגה. מאז נודע כי דורסמן יאמן ברמת גן בליגת העל, התגייסו כמה מאוהדי חולון והצליחו לגייס סכום כסף שאיפשר את הופעת הקבוצה בליגת העל. כעת, נותר רק לחכות להודעה הרשמית על שלום הבית אצל העולה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully