וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו חתם לשנתיים בנהריה

שגיא ניר

27.7.2006 / 15:41

הסנטר עוזב את ירושלים אחרי שלוש שנים לטובת הקבוצה הצפונית, יוכל לצאת לאירופה בקיץ הבא. "שיתוף הפעולה עם בית הלחמי קסם לי"

עידו קוז'יקרו ישחק בשתי העונות הקרובות בעירוני נהריה. סנטר הנבחרת, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל ירושלים, חוזר לצפון ויהיה הרכש הראשון של הקבוצה בעידן ברקוביץ' ובית הלחמי.

כבר לפני שבועים פירסמנו על משא ומתן בין קוז'יקרו לקבוצה הצפונית, כשברקע המתינו לו הצעות מקבוצת האם שלו גליל עליון ומהפועל ירושלים, עימה זכה בגביע יול"ב בעונת 2003/4. החוזה שנחתם הוא לשנתיים הקרובות, עם אופציית יציאה לאירופה בקיץ הבא.

"נהריה הראתה רצינות והשיתוף פעולה עם אריאל בית הלחמי קסם לי", אמר קוז'יקרו, שפושט את הגופייה האדומה: "אני מסתכל על התקופה בירושלים באור חיובי. היו לי שם שלוש שנים נפלאות שתרמו לקריירה שלי".

אחרי שנתיים ראשונות טובות במלחה ירדה השנה כמות הדקות של קוז'יקרו ל-18.6 בליגה ו-17.1 באירופה. הוא קלע בליגה 7.2 נקודות וקטף 4.9 ריבאונדים. בנהריה יקבל קוז'יקרו מעמד משודרג מתחת לסלים, המקום אותו החזיק עד העונה שעברה חברו לירושלים, ארז מרקוביץ'. ירושלים תחפה כנראה על עזיבתו של קוז'יקרו על ידי יוני ניר, שצפוי לחזור מהשאלה מרמת גן, ומרקוביץ', שימשיך בקבוצה. ייתכן גם שירושלים תחתים זר נוסף בעמדות הפנים, במידה שתוסיף זר חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully