וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדבד מצהיר: "נשאר ביובנטוס"

27.7.2006 / 21:24

הצ'כי, שיהיה בן 34 בעוד כחודש, לא עוזב את "הגברת הזקנה" למרות הירידה הכפויה לליגת המשנה. דשאן פוסל שחרור שחקנים

מאמן יובנטוס, דידיה דשאן, אמר היום (חמישי) כי יובנטוס לא תשחרר יותר שחקנים למרות שההתאחדות האיטלקית לא ביטלה את הירידה של הקבוצה לליגה השנייה, למרות הערעור. מה שכן, הגברת הזקנה תתחיל את 2006/7 בסירייה B במינוס 17 נקודות במקום במינוס 30.

"אף אחד לא הולך לשום מקום", אמר הצרפתי. "המועדון החליט שמי שנמצא תחת חוזה ישאר בקבוצה, גם בליגה השניה". דשאן, שאיבד כבר את פאביו קנבארו ואמרסון לריאל מדריד, ואת תוראם וזמברוטה לברצלונה, חושב שלמועדון יהיה סיכוי לחזור לליגה הבכירה בעונה הבאה. "אנחנו נעלה חזרה, ועוד שנה נתחרה כבר על תואר", אמר דשאן. "עדיף להחזיק את השחקנים מאשר לנסות להחזיר אותם עוד שנה".

סימן השאלה הגדול ביותר עומד מעל השוער ג'יאנלואיג'י בופון. סוכנו של בופון אמר לפני חודש שבופון החליט להישאר במועדון, אחרי החלטת ההתאחדות בופון כבר נשמע פחות החלט, ויש להניח שהדברים יתבהרו בזמן הקרוב.

מי שלבטח ישאר הוא פאבל נדבד, שהודיע היום שהוא נשאר במועדון.
"מעולם לא הטלתי בספק את ההשארות שלי בקבוצה", אמר הקשר בן שבעוד כחודש יהיה בן 34, "לא חסרות לי הצעות מקבוצות אחרות, אבל אני ומשפחתי התאקלמנו בטורינו ואני חייב הרבה למועדון ולמשפחת אניילי, שתמיד היתה קרובה אלי".

על מצבה של "הגברת הזקנה" אמר הצ'כי: "אני רוצה לסחוב את הקבוצה בחזרה מיידית לסרייה A. זהו המקום הראוי לה. התארים בהם זכינו הגיעו לנו. תמיד נתנו הכל על המגרש, הייתה לנו קבוצה מצוינת וניצחנו קבוצות טובות מאוד. ניצחנו בצורה כנה ואני גאה על כך".

עדכון ראשון: 27.7 13:38
עדכון אחרון: 27.7 21:24

מיסטה חתם באתלטיקו

אתלטיקו מדריד החתימה היום את מיסטה, חלוצה של ולנסיה, ל-4 שנים. החלוץ בן ה-27 עוזב את המסטאייה אחרי 4 שנים בעיקר בגלל שהבין כי יש פיחות במעמדו לקראת העונה הבאה, במיוחד לאור הבאתו של פרננדו מוריינטס. "זה בא לי בהפתעה אבל מעל הכל יש בי אושר גדול על זה שחתמתי באתלטיקו", אמר מיסטה.

חדשות נוספות:

* ריאל מדריד בודקת אפשרות להחתמת מגן פיורנטינה, מנואל פסקאל.

* הבחירות לנשיאות ברצלונה יתקיימו ב-3 בספטמבר, כך נקבע היום (חמישי). כרגע אין מועמד שרץ אל מול הנשיא המכהן ז'ואן לפורטה, שניצחונו אינו מוטל בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully