וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון שוב נגד צ'לסי

27.7.2006 / 12:47

תוקף אותה על המחירים המופקעים: "האם שבצ'נקו שווה פי 35 מקנטונה?" מוריניו מפרגן לברצלונה, אסטון וילה רוצה את אריקסון

סר אלכס פרגוסון לא נח לרגע. מאמן מנצ'סטר יונייטד תוקף חריפות את צ'לסי ואת מחירי השוק הגבוהים שהיא מכתיבה ברכש השחקנים שלה.

"האם אנדריי שבצ'נקו שווה פי 35 מאריק קנטונה?" תהה המנג'ר, שהביע את אי שביעות רצונו מהמחירים המנופחים והמחיש כדוגמה את הקשר הצרפתי, שהגיע ליונייטד ב-1992 במחיר של מיליון ליש"ט בלבד ועשה נסים ונפלאות במועדון במחיר נמוך בהרבה. "ומה לגבי חואן ורון, האם הוא שווה פי 29 מקנטונה?"

יש לציין כי פרגוסון מדבר על צ'לסי, אבל בד בבד מנהל מלחמה עם ריאל מדריד, על מנת לא למכור את רוד ואן ניסטלרוי במחיר זול לקבוצה הספרדית.

ועוד מצ'לסי: העיתון "גרדיאן" פירסם פרק מתוך הספר Chelsea FC: The Official Biography ובו מדבר המנג'ר ז'וזה מוריניו על הישגי הקבוצה בתקופתו: "עד כה עשינו דברים יפים. רומן אברמוביץ' בנה את המועדון הזה והעניק לו תדמית חדשה. אבל אני עדיין לא מרגיש שאני על הירח. צ'לסי טרם הגיעה לשיאה". על זכייתה של ברצלונה, שהפכה ליריבתו המרה של מוריניו בשנתיים האחרונות, בליגת האלופות, אמר מוריניו: "יש את ההרגשה שהם היו 'הסגל הנבחר' של כולם, ואני לא מתכוון בצורה שלילית. לא בגלל שיפוט, אלא מכיוון שהיו להם שחקנים מצוינים. לכולם הייתה את ההרגשה שהם יקחו".

אריקסון לוילה?

סוכנו של סוון גוראן אריקסון, מאמנה היוצא של נבחרת אנגליה, אישר כי לקוחו מנהל מגעים עם אסטון וילה. הסוכן, את'ול סטיל, נראה יוצא ממשרדי האגודה, לאחר שיחה שניהל עם דאג אליס, יו"ר הקבוצה. וילה פיטרה את מאמנה, דייויד אולירי, בשבוע שעבר עקב חשד להתססת השחקנים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully