וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נציע לבניון חוזה משופר ל-5 שנים"

27.7.2006 / 11:27

פול אולדריג', המנג'ר המקצועי של ווסטהאם, לא מתכוון לוותר על הקשר בו מעוניינות ארסנל וליברפול. קצב: "אף אחד לא התקשר אלי"

שמו של [[יוסי בניון]] הולך ומסתמן כאחד המלפפונים החמים באנגליה בשבועיים הקרובים. אחרי פירסומים על התעניינות מצד ליברפול, וההצעה בשווי של 10 מיליון ליש"ט ששמה ארסנל, על פי "האינדיפנדנט", על שולחנה של ווסטהאם, נכנסת כעת גם ווסטהאם לתמונה ואומרת - לא ניתן לישראלי ללכת כל כך מהר.

"ווסטהאם תיאבק להשאיר אותו אם תגיע הצעה", אמר המנהל המקצועי של הפטישים, פול אולדריג'. "כבר דיברתי עם גורמים במועדון על חוזה משופר עבורו. ליוסי חוזה לעוד 3 שנים, ואני חושב שווסטהאם מוכנה להציע לו חוזה משופר ל-5 שנים".

מעבר לליברפול וארסנל, גם פורטסמות' הביעה התעניינות בקשר. את הגלגלים בכיוונו של בניון מניע בפומפי [[אברהם גרנט]], המשתייך לצוות המקצועי של המועדון.

"ברגע זה יש התעניינות, אבל אף אחד לא התקשר אלי", אמר סוכנו של בניון, רונן קצב. "ליוסי יש חוזה בווסטהאם והוא מרוצה שם מאוד. יש כמה מועדונים שמאוד רוצים אותו, אבל לקשר את השם אליהם ולחתום שם זה שני דברים שונים".

בינתיים, מנג'ר ווסטהאם, אלן פארדיו, התרשם מאוד מיכולתיו של ג'ון פנטסיל, השוהה עם הקבוצה במחנה בשבדיה. לאחר משחק האימון האחרון בו ניצחה ווסטהאם 1:3 אל ליונגשקיל, אמר המאמן: "ג'ון היה טוב. הוא שחקן מנוסה ויכול להיות שזה מה שאנחנו צריכים. נמשיך לשוחח בינינו ונקבל החלטה בהמשך השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully