וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון תשחק מול וושינגטון מיסטיקס

26.7.2006 / 14:10

מחזיקת הגביע תפגוש במשחק ראווה את הקבוצה מה-WNBA במאי שנה הבאה. ההכנסות יהיו תרומה לטובת העצמת נשים בארה"ב ובישראל

מחזיקת גביע המדינה לנשים בכדורסל, אנדה רמת השרון, תשחק ב-13 במאי 2007 בוושינגטון מול קבוצת הנשים של הוושינגטון מיסטיקס מה-WNBA. רמת השרון תופיע במשחק ראווה לכבוד פתיחת עונת המשחקים 2006-2007 של ה-WNBA.

אנדה רמת השרון, שתחגוג בעונה הקרובה 20 שנה למועדון, הוזמנה למשחק החגיגי על ידי הוושינגטון מיסטיקס, ותהיה בכך לקבוצה הראשונה מאירופה שתקיים משחק ראווה רשמי בחסות ה-WNBA לפתיחת עונת משחקים.

במדי הוושינגטון מיסטיקס משחקות צ'סטי מלווין, ששיחקה באנדה רמת השרון בעונת 2004/5, וקריסטל רובינסון, ששיחקה באותה עונה באליצור רמלה.

מאחורי הפרויקט עומדת שגרירות ישראל בוושינגטון, שתלווה את האירוע מקרוב. מערך ההסברה של שגרירות ישראל בוושינגטון מעוניין להציג את הפנים האחרות של ישראל באמצעות כדורסל נשים.

בפגישה שקיימו בוושינגטון רחל אוסטרוביץ', יו"ר אנדה רמת השרון, ומאמנת הקבוצה, אורנה אוסטפלד, עם נשיאת המיסטיקס והבעלים של הקבוצה, שילה ג'ונסון, גובשו הנושאים הארגוניים הקשורים בהופעתה של אנדה רמת השרון. סוכם כי ההכנסות ממכירת הכרטיסים למשחק חגיגי זה תהיינה קודש ותרומה לטובת העצמת נשים בארה"ב ובישראל.

נשיאת הוושינגטון מיסטיקס, שילה ג'ונסון, האשה האפרו-אמריקאית הראשונה שהיא בעלים של קבוצת WNBA, ציינה כי הכסף ייתרם למרכזי סיוע לנשים מוכות בארה"ב, ואנדה רמת השרון תתרום את ההכנסות לסיוע לנשים חולות סרטן.

דונה אורנדר, נשיאת ה-WNBA, המעניקה חסותה למשחק, פגשה לפני מספר ימים את אוסטרוביץ' ואוסטפלד, והבטיחה לתת מבחינתה כל סיוע שיידרש לטובת הצלחת האירוע.

אורנדר, יהודייה ודוברת עברית, אמרה: "אני שמחה וגאה בקשר המיוחד בין אנדה רמת השרון לוושינגטון מיסטיקס, שתי הקבוצות מנוהלות בהצלחה רבה על ידי נשים, והאירוע המיוחד הזה יביא לידי ביטוי את המסרים של העצמת נשים באמצעות הספורט. אני מקווה מאוד להגיע במהלך העונה לביקור בישראל".

רחל אוסטרוביץ', יו"ר אנדה רמת השרון, אמרה: "אנו עומדים בפני אירוע חדשני, יוקרתי, היסטורי וראשון מסוגו בכדורסל הנשים בישראל, ואני תקווה שנהפוך אירוע זה למסורת חגיגית מדי שנה. רמת השרון היתה הקבוצה הישראלית הראשונה שחיזקה עצמה בשחקניות WNBA לפני עשר שנים, ולכבוד הוא לנו להיות הקבוצה הראשונה שתקיים משחק ראווה רשמי בארה"ב לפתיחת עונת המשחקים הבאה ב-WNBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully