וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול החתימה את פנאנט

26.7.2006 / 22:21

קשרה של בירמינגהאם הוא השחקן החמישי שמגיע הקיץ לאנפילד. ליונברג יחמיץ את פתיחת העונה, המחיר של קול: 30 מיליון ליש"ט

ליברפול החתימה את ג'רמיין פנאנט היום (רביעי), כך הודיע המועדון. קשרה בן ה-23 של בירמינגהאם חתם על חוזה לארבע עונות אחרי שעבר בדיקות רפואיות, ויצטרף לחבריו החדשים במחנה האימונים בשוויץ.

התקשורת האנגלית מדווחת כי עלות העסקה היא יותר מ-6.5 מיליון ליש"ט. בתחילת השבוע בירמינגהאם דחתה את ההצעה הראשונה של המועדון ממרסיסייד, שהוסיף כמה פאונדים וסגר את הסיפור.

פנאנט הוא השחקן החמישי שרפא בניטז הביא הקיץ, אחרי החלוץ הוולשי קרייג בלאמי, הקשר הקדמי מצי'לה מארק גונזאלס, פאביו אורליו הברזילאי והמגן הארגנטינאי גבריאל פאלטה.

ליונברג לא יפתח את העונה

קשר ארסנל פרדי ליונברג צפוי להחמיץ את פתיחת העונה בגלל פציעה בקרסול, כך הודיע היום (רביעי) מאמן הקבוצה ארסן ונגר.

"לליונברג יש דלקת בקרסול", אמר ונגר. "נתנו לנו זריקות, אבל אני לא חושב שהוא יהיה מוכן בתחילת העונה".

ארסנל תפתח את פעילותה במוקדמות ליגת האלופות ב-8 או ב-9 באוגוסט, ובפרמיירליג יתחילו מול אסטון וילה בשבת ה-19 באוגוסט, אותה ייארחו באצטדיון האמירויות החדש, כאשר הגומלין של מוקדמות הצ'מפיונס בשלישי או ברביעי שלאחר מכן.

באנגליה ישנן ידיעות שהדרישה של התותחנים עבור אשלי קול היא 30 מיליון ליש"ט, כפול ממה שצ'לסי מוכנה לשלם עבור המגן הסורר, שתקף את מועדונו בצורה חריפה בספרו החדש.

* קשר מנצ'סטר יונייטד אלן סמית' עשוי להיות כשיר לפתיחת משחקי הליגה של המועדון, שתתחיל את העונה הקרובה ב-20 באוגוסט מול פולהאם, כך אמר היום (רביעי) המנג'ר אלכס פרגוסון. סמית' שבר את רגלו במשחק מול ליברפול בפברואר, והושבת מאז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully