וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר אלופת איטליה לעונת 2005/6

26.7.2006 / 21:37

ההתאחדות האיטלקית העניקה את הסקודטו למדורגת שלישית, שלא הוכתמה בשחיתות. ב-2004/5 אין אלופה. מילאן לא בטוחה בצ'מפיונס

התאחדות הכדורגל האיטלקית העניקה את אליפות הסירייה A לעונת 2005/6 לאינטר באופן וסופי.

הנרהזורי, שלא זכו בסוקדטו מאז 1989, סיימו את העונה במקום השלישי מאחורי יובנטוס ומילאן, אבל לאחר שהראשונה הורדה לליגה השנייה ואיבדה את התואר, ולשנייה קוזזו 30 נקודות - שתיהן בעקבות שערוריית הטיית המשחקים המדוברת - הכחולים-שחורים נותרו בודדים בפסגת הליגה האיטלקית, והקבוצה המדורגת במקום הגבוה ביותר מבלי ששמה הוכתם בשחיתות. הקבוצה השנייה של העיר מילאנו, שידועה ביכולת המופלאה שלה להיכשל ברגעי האמת, קיבלה את התואר בצורה היחידה שהייתה יכולה - ברישום של פקידים על הנייר.

יובה גם איבדה את התואר של 2004/5, אבל ההחלטה הרשמית היא כי זו תהיה עונה ללא אלופה.

אופ"א תחליט אם מילאן תשחק באלופות

המקום של מילאן בשלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות בעונה הקרובה אינו מובטח. אופ"א כינסה ועדת חירום לאחר שהערעור שהגישו ארבעת הנענשות של הסירייה A בפרשת השחיתות הוביל לביטול ההחלטה הקודמת של הורדת 44 נקודות למילאן מעונת 2005/6, מה שהוציא אותם מכל המפעלים האירופאיים.

ההתאחדות האיטלקית הגישה את שמה של מילאן, אלופת אירופה שש פעמים, אבל לוועדה המדוברת, בראשי של נשיא אופ"א לנארט יוהאנסן, תהיה את המילה האחרונה.

"זה לא בלתי רגיל שמכנסים ועדת חירום שכזו כדי לדון בקבוצות שאת שמן הגישו כמשתתפות במפעל", אמר דובר אופ"א. "אנחנו נדון בכל הקבוצות, וספציפית בקבוצות האיטלקיות".

ההחלטה של אופ"א תגיע ביום חמישי בבוקר, יום לפני ההגרלה לשלב השלישי של המוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully