וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינמן חתם לשלוש שנים בבני השרון

שגיא ניר

26.7.2006 / 23:30

הרכז היהודי ששיחק בארץ במכבייה מצטרף לניצן חנוכי שסיכם לשנתיים. בלצ'ר יוחתם אם יחלים מהפציעה, לא מוותרים על גיא פניני

רכז נוסף מצטרף לבני השרון, סקוט גרינמן, גארד יהודי אמריקאי שחתם בקבוצה על חוזה לשלוש השנים הקרובות. על הסיכום בין הקבוצה לשחקן פירסמנו כאן בשבוע שעבר.

גרינמן (22, 178) הוא בוגר מכללת פרינסטון, ממנה הגיע לארץ בזמנו גם דיוויד בלאט. הוא שיחק בארץ עם נבחרת ארצות הברית למכביה, ואחרי מעקב של שנתים חתם בבני השרון, בה הוא אמור להוביל את עמדת הרכז בצוותא עם ארז כץ.

"אנחנו מאמינים ומקווים שסקוט ישתלב טוב בישראל ויוכל לעזור לנו במטרות העומדות לפנינו", אמר יו"ר בני השרון, אלדד אקוניס.

במקביל, ממשיכים בקבוצה לפעול להשלמת הסגל. פרט לכץ, גרינמן וסיסה שכבר חתומים, סיכם הערב (רביעי) ניצן חנוכי, שחקן נבחרת העתודה, לשנתיים נוספות בקבוצה באמצעות סוכנו רוני לופו. חנוכי היה מהשחקנים הבולטים בנבחרת העתודה באליפות אירופה בטורקיה שהסתיימה בתחילת השבוע.

גיא פניני, קפטן הקבוצה בעונה האחרונה שזכה להצעה מעירוני נהריה, אמור גם הוא לשחק בקבוצה. "נעשה מאמצים להשאיר אותו, הוא אמר לנו הוא ישחק בארץ רק בני השרון", אמר אקוניס. במידה ופניני יעזוב לנהריה או לקבוצה בחו"ל, יעשו בבני השרון מאמצים להחזיר לקבוצה את איתי לב.

שחקן שעשוי לעשות קאמבק לקבוצה הוא קוקי בלצ'ר, הגארד הנהדר שפתח אצלה את העונה הקודמת בקבוצה אך שבר באופן חמור את מרפקו במהלך משחק במחזור השלישי. במידה ובלצ'ר יהיה כשיר, הוא יחזור לקבוצה. אוגונה אוניקווה, ששיחק בקבוצה בעונה האחרונה, חתם בסראגוסה הספרדית.

עדכון ראשון: 26.7.06 16:30
עדכון אחרון: 26.7.06 23:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully