וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן יוסף נקנס ב-2,000 דולר

אסף שקד

26.7.2006 / 15:10

בגין האיחור למחנה האימונים ברומניה. זיו מחכה לסיכום על חוזה לעונה הבאה, בואטנג אמור להגיע בסוף השבוע. בוקרי הושאל להכח

בית"ר ירושלים חזרה היום (רביעי) להתאמן בארץ לאחר מחנה אימונים בן שבוע ברומניה. הבשורה הלא משמחת היום הייתה שחלק משחקני הסגל סובלים מוירוס שתקף את הקבוצה ביום האחרון שלה ברומניה. כבר לפני הנחיתה בישראל חשו אלירן דנין, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן שלא בטוב, ולמרות כדורים שקיבלו להרגעת המצב, כלום לא עזר והיום הם קיבלו שחרור מהאימון על מנת להתאושש. מלבד שלושת השחקנים הללו, גם שחקנים נוספים בקבוצה חשים בחולשה אך למרות זאת ערכו היום אימון כרגיל.

בתום האימון הגיע הבלם תומר בן יוסף למשרדי בית"ר ירושלים, שם עמד לדין מול ועדה פנימית, משום שהגיע למחנה ברומניה באיחור של שבוע. הבלם נקנס ב-2,000 דולר בפועל וב-16,000 אלף דולר על תנאי. מחר (חמישי) צפוי סוכנו של הבלם, רונן קצב, להיפגש עם ראשי בית"ר ולדון איתם על המשך דרכו של בן יוסף בקבוצה. אתמול רשם לעצמו קצב הישג לאחר שהחתים את יצחקי על חמש עונות במדי בית"ר, וכעת הצדדים ינסו להמשיך גם את התקשורת עם בן יוסף.

הקשר האחורי דרק בואטנג טרם חזר לארץ ואמור להצטרף לקראת סוף השבוע. בתום המחנה ברומניה, קיבל בואטנג אישור לקבל מספר ימים על מנת לארגן את הציוד שלו ולחזור לישראל לקראת סוף השבוע. מי שחזר להתאמן לאחר תקופה ארוכה בה סבל מפציעה הוא הקשר האחורי אלי ששון. כזכור, באמצע העונה שעברה עזב ששון את בית"ר לטובת הכח ר"ג, אך מיד לאחר המעבר עבר פציעה קשה שהשביתה אותו חצי שנה. בתום העונה חזר ששון לבית"ר, השתקם בהדרגה, והיום כאמור השתלב במהלך האימון והצטרף לסגל.

לקראת תום האימון היום, הגיעו כ-100 ילדי וראייטי על מנת לפגוש את השחקנים אותם הם מעריצים. את הזמנת הילדים למתחם בבית וגן יזמה קרן פניג'ל, שעומלת שעות רבות בתקופה האחרונה על מנת לקרב את בית"ר ירושלים לקהילה. הילדים זכו לקבל מפניג'ל חולצות של בית"ר ירושלים ובתום האימון זכו לקבל חתימות מהשחקנים, לשחק עימם קצת ואף להצטלם איתם. את הקייטנה אגב מימן לא אחר מאשר ארקדי גאידמק. פרוייקט זה היה רק חלק קטן מהפרויקטים אותם הוציאה פניג'ל בעבר ואותם היא מתכננת בעתיד.

יואב זיו טרם סיכם את תנאיו בבית"ר והצדדים מקווים לסיים עד סוף השבוע את הסאגה. הפער שעומד בן הצדדים נע סביב סכום קטן הניתן לגישור והמטרה היא להחתימו כבר בימים הקרובים על חוזה.

ביום ראשון הקרוב בערב תקיים בית"ר ירושלים משחק אימון מול רמת השרון באצטדיון טדי. המשחק יהיה סגור לקהל והמטרה שלו תהיה לבחון את הסגל וההרכב שאמור לפתוח במשחק הקרוב מול הפועל ת"א במסגרת גביע הטוטו ב-5 לאוגוסט.

בית"ר השאילה להכח עמידר ר"ג את החלוץ הגנאי בן ה-17, סאדאת בוקרי, לעונה הקרובה.

עדכון ראשון: 26.7.06, 14:20
עדכון אחרון: 26.7.06, 15:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully