וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גונב למכבי?

בצ'ירוביץ' ופארגו בדרך לפנאתינייקוס, אקר לאולימפיאקוס. מקורב למועדון: "פיני עושה את זה בכוונה". באסטון יחתום על חוזה

סאני בצ'ירוביץ', שהוזכר בימים האחרונים כמועמד למכבי ת"א, נמצא על סף חתימה בפנאתינייקוס. "סאני יחתום אצלנו רשמית במהלך יום חמישי", אמרו אמש (רביעי) בקבוצה היוונית. אך שלשום טען סוכנו של השחקן, לאקי קאפיקיוני, ששוהה כעת באתונה, כי "יש לנו הצעות ממכבי ומפנאתינייקוס, ולהערכתי הסיכויים כרגע הם 50-50", אולם נדמה שפנאתינייקוס היא זו שזכתה בגארד הסלובני. כמו כן סבורים ביוון שג'אנרו פארגו ישחק גם הוא בפנאתינייקוס, אם לא ימצא חוזה בקבוצת NBA. פארגו מצוי בקשר רציף עם המאמן ז'ליקו אובראדוביץ' והמנג'ר מאנוס פפאדופולוס, וביקש מהם שהות של יום נוסף למחשבה.

אלכס אקר, מועמד בכיר נוסף למכבי, צפוי לנחות היום בשעה 16:00 באתונה, כדי לנהל מו"מ ישיר עם ראשי אולימפיאקוס. האמריקאי היה קרוב מאוד למכבי, אך הלחץ הכבד שהפעילו היוונים עליו ועל סוכנו סטנלי ג'רום הכריע כנראה את הכף לטובת האדומים.

"פיני עושה את זה בכוונה", אמר הערב לוואלה! ספורט גורם המקורב למועדון. "במכבי עוקבים כבר כמה שנים אחרי אקר, ועכשיו הוא משתמש נגדם בידע שצבר על חשבונם". מקורות ביוון מסרו כי "אקר מגיע כדי לסגור את הסיפור. אנשי אולימפיאקוס לא יתנו לו לעזוב בלי חתימה".

כעת ינסו במכבי לקדם את החתמת דוואן ואגנר, אם אכן יתברר כי החלים סופית ממחלת המעיים ומהפציעות השונות שהשביתו אותו ממשחק בשנה האחרונה.

באסטון יסכם במכבי ת"א ביממה הקרובה

מייסיאו באסטון יסכם סופית את תנאיו במכבי ת"א ביממה הקרובה. באסטון החליט לקבל את הצעתה של מכבי, שעיקרה הארכת חוזהו בשנתיים נוספות, מעבר לעונה הבאה עליה היה חתום מראש, ושדרוג שכרו בכ-300,000 דולר, לכדי כ-1.1 מיליון דולר לעונה. בבאסטון הביעה עניין קבוצת NBA אחת, ככל הנראה ניו-ג'רזי נטס, אך הדברים לא הבשילו לכדי חתימה.

באסטון בן ה-30 נבחר בדראפט 1998 במקום ה-58 על ידי שיקאגו בולס, אך רק בינואר 2003 הצליח להגשים את חלומו לשחק בליגת ה-NBA, כשהוחתם על ידי טורונטו ראפטורס עד לסיום העונה. בקיץ 2003 עבר למכבי ת"א, עימה זכה בשלוש השנים האחרונות בשני גביעי יורוליג, בשלוש אליפויות ישראל ובשלושה גביעים. בעונה אשתקד העמיד באסטון ביורוליג ממוצעים של 12.8 נקודות (63.5% ל-2), 5.9 ריבאונדים ו-1.3 חסימות ב-24 דקות בממוצע.

בתוך כך, הבוקר (רביעי) הודיע דיוויד בלות'נטאל לראשי וירטוס בולוניה האיטלקית, בה שיחק בעונה שעברה, שלא ימשיך בקבוצה. הרקע לעזיבה הוא כספי: בלות'נטאל מעוניין בחוזה גדול יותר מאשר חוזהו בוירטוס (שמוערך בכ-300,000 דולר לעונה). זו שתרכוש את בלות'נטאל תצטרך לפצות את וירטוס ב-70,000 דולר.

עם זאת, יש לציין כי סיכוייו של בלות'נטאל לחזור למכבי, על רקע ריבוי הפורוורדים בסגל הקבוצה ועקב התנגדות נחרצת מצד מספר בכירים במועדון, נמוכים.

"אם לא סיאטל, אהיה במכבי ת"א"

אחרי עונה מצויינת באולימפיה לובליאנה, שהחזירה אותו לרשימת הצעירים המבוקשים באירופה, ובחירה בדראפט ה-NBA, שב היום (רביעי) יותם הלפרין ארצה.

"כיף לחזור לכאן", אמר הלפרין עם נחיתתו, שסיימה שהות של עשרה חודשים רצופים בחו"ל. "עברתי תקופה מעניינת שלמדתי בה הרבה". הלפרין מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי ת"א, אך טען כי האופציה הראשונה שלו היא ה-NBA. "בזמן הקרוב אקבל תשובה סופית מסיאטל, אבל לדעתי הסיכויים הם 50-50. אם לא אהיה בסיאטל, אהיה במכבי. מכבי היא האופציה היחידה שלי באירופה, למרות שקיבלתי עוד הצעות. אדבר עם מכבי גם על כל הנושא הכספי".

כשנשאל על השינויים הנרחבים בסגל הקבוצה, הוסיף הלפרין: "נכון שנעשה שינוי גדול, אבל תהיה חוויה גדולה לשחק תחת ספאחיה. אני חוזר למכבי בסיטואציה אחרת וזה ברור לכולם. אני לא רוצה לחזור להיות שחקן ספסל, כמו שהיה בעבר. פארקר עזב ובלעדיו זו לא תהיה אותה מכבי, אבל לכל אחד יש מחליף. מגיע לו להיות ב-NBA. מכבי היא קבוצה מגובשת, ותעמיד קבוצה מצויינת גם בעונה הבאה".

"אין לי שום כוונה להתחמק מהנבחרת", אמר הלפרין באשר לריב המתוקשר בין סוכניו למאמן הלאומי צביקה שרף. "אני מאמין שצביקה ייתן לי מנוחה של יומיים-שלושה. אני מוכן לחזור להתאמן ולעולם לא אוותר על הנבחרת. כולי מרוכז במשימה הקרובה".

עדכון ראשון: 26.07.06, 14:38
עדכון אחרון: 27.07.06, 00:02

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully