וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומס צ'ארלס פרז ייבחן במכבי ת"א

27.7.2006 / 18:16

בלמה הארנטינאי בן ה-21 של אינדפדיינטה יגיע להולנד וישחק עם הקבוצה ביום שבת מול דן הלדר. יצטרף לבלם הנבחן ההשני מרטינוביץ'

יוסי שבחון, שחקן הרכש החדש של מכבי ת"א, ערך ביום רביעי אימון ראשון עם חבריו החדשים, ששוהים במחנה האימונים בהולנד. שבחון הצטרף לקבוצה מאוחר בלילה ואמור להשתלב במשחקי האימון הקרובים, בטורניר דן הלדר (חמישי ושבת). בטורניר ישתתפו הקבוצות ההולנדיות רודה, ניימיכן ודן הלדר.

הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ' הצטרף לסגל הקבוצה וייבחן בימים הקרובים במהלך הטורניר. מרטינוביץ' (26, 1.81 מ') שיחק בעונה שעברה בקבוצה הסלובנית רד, ובעבר שיחק גם בליגה הספרדית במדי אוביידו. מרטינוביץ' כבר הספיק לקחת חלק באימון טקטי קצר שערכה הבוקר (חמישי) הקבוצה, בטרם עזיבתה את העיירה מירלו.

בלם נוסף שיגיע להבחן בשורות הצהובים הוא הארגנטינאי תומס צ'ארלס פרז, בן 21, שחקן אינדפנדיינטה, שיצטרף הערב לקבוצה למספר ימי התרשמות. הבלם כבר עלה על טיסה ונמצא בדרכו להולנד. הוא ינחת באמסטרדם, ומשם יצטרף לקבוצה ויצפה במשחק האימון הערב מול ניימיכן. הארגנטינאי צפוי להשתתף במשחק האימון האחרון אותו תערוך הקבוצה ביום שבת מול קבוצת דן הלדר.

משה בוקר מ"הארץ" מוסיף: הגעתם של מרטינוביץ' וצ'ארלס למבחנים הוציאה את אריק בנאדו מהתוכניות של מכבי ת"א.

אתמול (רביעי) הודיעה הקבוצה למכבי חיפה כי החליטה לעצור בינתיים את הניסיונות לצרף את הקפטן היוצא של האלופה ורק אם מרטינוביץ' לא יוחתם תחזור מכבי לאופציית בנאדו. בכל מקרה מבהירים בתל אביב כי ההשקעה על הבלם הישראלי תהיה בדמות חוזה לעונה אחת תמורת 100 אלף דולר ודמי ההשאלה לחיפה לא יעלו על 50 אלף דולר.

עדכון ראשון: 26.7.06, 12:17
עדכון אחרון: 27.7.06, 18:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully