וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן תוקפת את ריאל על רקע קאקה

26.7.2006 / 12:29

"אנחנו מכריזים מלחמה על ריאל ", כך אמר נשיאה של מילאן אדריאנו גליאני. במדריד לא מאשרים ששיפרו את ההצעה עבור ואן ניסטלרוי

נשיאה של מילאן, אדריאנו גליאני, יכול להתכונן בשקט לעונת המשחקים הקרובה, אחרי ששמע את החדשות הטובות לפיהן קבוצתו תשחק בליגת האלופות. לפני שהוא עושה את זה, הוא ניצל את ההזדמנות כדי "לסגור חשבון" עם ריאל מדריד.

לאנשי מילאן יש לא מעט טענות כלפי נשיאה החדש של ריאל מדריד, רמון קלדרון, שערב בחירתו לתפקיד הבטיח שיש לו סיכום מיוחד עם קאקה שיעביר את הברזילאי ממילאן לריאל מדריד. בחודש יוני האחרון, קאקה האריך את חוזהו במילאן עד 2011.

גליאני אמר לעיתון הספרדי "מארקה": "במשך 50 שנים ריאל הייתה המועדון המפואר ביותר בעולם ועכשיו הם הרסו את הכל. ריאל מדריד הנוכחית לא עושה שום דבר כדי לשמור על הכבוד שהיא ראויה לו. מילאן מכריזה מלחמה על ריאל מדריד, אתם יכולים לכתוב את זה, ואנחנו נעשה הכל כדי למרר להם את החיים. קאקה לא הולך לשום מקום, וגם אם היה הולך, זה בטח לא היה לריאל. אף אחד מהמועדון שלנו לא יישב למו"מ עם ריאל מכיוון שככה לא משתפות פעולה קבוצות גדולות".

* כל היום עלו דיווחים על כך שריאל שיפרה את ההצעה שלה עבור חלוץ מנצ'סטר יונייטד רוד ואן ניסטלרוי ל-15 מיליון יורו. דוברת של הקבוצה מהבירה הספרדית טוענת כי "אינה יודעת על כך שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully