וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מבין מאיפה ברקוביץ' הביא את הדברים שאמר"

רומן רוזנבלט

26.7.2006 / 11:17

סוכן השחקנים, דוד חדד, הופתע למצוא את עצמו במרכז הויכוח בין אייל ברקוביץ' ודניאל יאמר: "אולי אנשים רעים סכסכו בינינו"

סוכן השחקנים דוד (דדה) חדד, שמצא עצמו שלא מרצונו במרכז הויכוח שהוביל לפיצוץ בין אייל ברקוביץ לדניאל יאמר, הסביר הבוקר (רביעי) כי הדברים היוו עבורו הפתעה גדולה.

חדד: "כשאייל ברקוביץ' הגיע לקבוצה, דניאל יאמר הציג אותי בפניו כחבר שלו וסוכן שחקנים שעובד עם הקבוצה זמן לא מבוטל. אמרתי לו כבר אז כי אשמח לשתף עימו פעולה ולעזור לו במכבי נתניה. מאז, במהלך תקופת העבודה, הצעתי מספר שחקנים לאייל, אך לרוב נתקלתי בסירוב, שכן לדעתו של אייל השחקנים לא התאימו מקצועית. אחרי הפעם האחרונה שהצעתי שחקנים לקבוצה, לפני כ-3 שבועות לערך, כאשר מדובר היה בבלם וחלוץ מפורטוגל וקיבלתי סירוב, הבנתי שמערכת היחסים הזו לא עובדת, לכן החלטת להוריד פרופיל מבחינת מכבי נתניה.

"איחלתי לקבוצה הצלחה, גם אם זה יהיה עם שחקנים שלי וגם בלעדיהם. לא רציתי לפגוע ביחסי הידידות שלי עם דניאל (יאמר) ולכן נהגתי כך. אבל בכל הזמן עד אז עבדתי בצורה מקצועית ומכובדת מול אייל ואף פעם לא הייתה לנו שום בעיה. יש לי 4 שחקנים ישראלים (חרמון, בן מוחא, וייר וימפולסקי) בקבוצה, כך שאם הוא לא רצה את הזרים, זכותו. אני עדיין מאוד מעריך את ברקוביץ' ולא מבין מאיפה באים הדברים שהוא אמר. במידה והם נכונים, יכול להיות שאנשים רעים ניסו לסכסך בינינו, כי לי אין הסבר לדברים".

כשנשאל מה יקרה עתה במידה ויפנו אליו, אחרי שברקוביץ' נמצא מחוץ לקבוצה, אמר חדד: "אם דניאל יאמר יפנה אליי, אשמח להמשיך ולשתף פעולה שוב עם הקבוצה ולהציע שחקנים, וכמובן לעבוד מול הצוות המקצועי במכבי נתניה. בכל מקרה אני מאחל לקבוצה הזו הרבה הצלחה, איתי או בלעדי".

את תגובתו של אייל ברקוביץ' לדברים שנאמרו בגרמניה ואלו של חדד, לא ניתן היה להשיג. ברקוביץ' עצמו התבטא היום ב"ידיעות אחרונות" באומרו כי הוא החליט בעצמו להתפטר מהקבוצה לאור היחס שקיבל מדניאל יאמר, לדבריו. לאור דברים אלה, יתכן ובקרוב גם הקבוצה תוציא הודעה רשמית בעניין, אם כי כפי שראינו לא פעם במכבי נתניה של חצי השנה האחרונה, הכל יכול לקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully